Oldal frissítése

Hogyan vásárolj az Alza.hu-n?

Ez az egyszerű útmutató a vásárlással kapcsolatos minden szükséges információt tartalmazza.  

A termék kiválasztása

A termékek kikeresésére több opció is kínálkozik, beírhatod a termék nevét, a gyártót vagy a termék típusát a webáruház keresőjébe, esetleg kereshetsz kategóriák szerint is a menüben.

Termék kosárba helyezése és rendelés

Miután a termékeket a kosárba tetted, megjelenik a várható kiszállítás ideje. Ezután kiválaszthatod a legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, és szolgáltatásainkról is tájékozódhatsz.

Kézbesítés

A rendelésed állapotáról folyamatosan tájékoztatunk, így könnyedén nyomon követheted, hol jár a csomagod. Átvételkor, ha bármilyen hibát vagy sérülést tapasztalsz, kérjük, jelezd a futárnak.

Vásárlás
befejezése

Reklamáció

A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk az autorizált szervizek igénybevételét, de természetesen nálunk is lehetőség van reklamáció benyújtására. Szívesen segítünk továbbá garancia utáni javítások vagy karbantartási szolgáltatások megszervezésében is.

Egyéb

További fontos információ

Gyakran ismételt kérdések

  • Szolgáltatások
  • Elektronikus tartalom
  • Megrendelések
  • Reklamáció
  • Honnan lehet tudni, hogy az adott termékhez melyik szolgáltatás tartozik?

    A termék kosárba helyezése után a felkínált szolgáltatások automatikusan megjelennek.

  • Lehetséges a kiterjesztett garancia utólagos megvásárlása?

    Nem, sajnos a kiterjesztett garancia utólag nem vásárolható meg.

  • Az Azonnali csere szolgáltatás utólag is megvásárolható?

    Az Azonnali csere szolgáltatást nem lehet utólag megvásárolni.

  • Hogyan cserélik a terméket, ha a termék nincs raktáron?

    Az üzletben a csere időtartama maximum három munkanap.

  • Ha megrendelem az Első indítás szolgáltatást, ez befolyásolja a kiszállítási időt?

    Amennyiben megrendelésedet az Első indítás szolgáltatással még aznap 12:00-ig leadod, a termék másnap kerül kiszállításra. 12:00 utáni rendelés esetén a kiszállítás a rendelést követő második vagy harmadik nap után történik.

  • Hogyan számoljátok a termékek iránt jelenleg érdeklődő vásárlók számát?

    Az összes látogató számát mutatjuk, akik az adott napon 00:00-tól a látogatásodig megnézték a terméket.

  • Hogyan számoljátok az adott termékből a mai napon / a héten megvásárolt összes darabot?

    A "mai napon megvásárolt" darab kiszámításához az elmúlt 14 napban eladott darabszámot 14-gyel osztjuk. Ennek megfelelően 2-vel osztjuk el a "héten megvásárolt" darabszám kiszámításához.

  • Melyik országból származnak a számítási adatok?

    Az összes országból származó adatokat összeadjuk, ahol az Alza működik. Globális vállalatként igyekszünk a lehető legjobb áttekintést nyújtani ügyfeleinknek az általunk értékesített termékekről.

  • Hogyan gondoskodnak a biztonságról és a személyes adatok védelméről?

    Az Alza.hu-nál kiemelt figyelmet fordítunk a vásárlóink online biztonságára és személyes adataik védelmére, ezért összeállítottunk egy részletes tájékoztatót, amelyben minden fontos információt megtalálsz.

  • Hogyan viszonyul az Alza a reklámokhoz?

    A reklámmal kapcsolatos részletes tudnivalókért látogass el tájékoztató cikkünkhöz.

  • Hogyan kapom meg az elektronikus rendelésemet?

    A megrendelés kifizetése után a terméket elküldjük az e-mail címedre.

  • Regisztrált vásárló kell legyek, hogy elektronikus terméket tudjak vásárolni?

    Igen, regisztrált vásárlónak kell lenned.

  • Nem lehet letölteni az elektronikus terméket, mit tehetek?

    Amennyiben megrendelésed kifizetésre került, de a licenc letöltése sikertelen volt, kérjük hívd fel az ügyfélszolgálatot a következő telefonszámon: 06-1-701-1111. A komplikációkért szíves elnézésedet kérjük.

  • A megvásárolt licenc nem megfelelő, vissza lehet küldeni?

    Sajnos az elektromos termékek a vissza nem küldhető termékek közé tartoznak.

  • Hogyan tudom megnézni a megrendelésem állapotát?

    A megrendelésed állapotát megtekintheted itt.

  • Regisztrálnom kell, hogy tudjak vásárolni?

    Nem szükséges, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni.

  • Miként kapok tájékoztatást a rendelés átvételéről?

    SMS üzenetben és az Alza alkalmazásban keresztül is értesítünk, amikor a termék átvehető.

  • Nem tudom időben átvenni a megrendelésem, lehetséges a foglalás meghosszabbítása?

    A rendelésed megőrzési idejét az Alza fiókom felületén, a rendelés részleteinél tudod meghosszabbítani. Amennyiben ez a lehetőség nem jelenik meg, sajnos már nem tudjuk tovább hosszabbítani a rendelés megőrzését.

  • Mit jelent az adattörlő szolgáltatás és hol találom az adattörlő kódot?

    A Magyar Kormány döntése alapján a kereskedők minden tartós adathordozó termék vásárlásakor kötelesek ingyenes adattörlő kódot biztosítani. Az ingyenes adattörlő kódot ide kattintva találod.

  • A megvásárolt termék nem működik rendeltetésszerűen.

    Kérjük, hogy a fiókodban indítsd el online a reklamációt, és minél részletesebben írd le a problémát. A terméket ezután kényelmesen elhelyezheted az AlzaBoxban, leadhatod személyesen valamelyik üzletünkben, vagy elküldheted csomagban – kérjük, mellékelj hozzá egy kísérőlevelet. Részletes tájékoztatást itt találsz. Ha a hiba a 30 napos elállási időn belül jelentkezik, visszatérítjük a vásárlás összegét, vagy igény szerint kicseréljük a terméket.

  • Visszaküldhetem a terméket indoklás nélkül?

    Igen, a megvásárlástól számított 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket. Megérkezéskor azonban a terméknek sértetlen állapotban kell lennie. A termékvisszaküldéssel kapcsolatos részleteket az Általános Szerződési Feltételek IV. pontjában találod.

  • Hogyan nyújthatom be a reklamációs kérelmet?

    Ha tőlünk rendelt terméked nem működik megfelelően, az alábbi módon reklamálhatod meg azt: először is, megbizonyosodhatsz róla, hogy a rendelt termék rendelkezik-e hivatalos magyarországi márkaszervizzel. A hivatalos szerviznél kezelt reklamációk általában gyorsabbak, mint az eladónál kezdeményezettek. Magyarországi képviselet hiányában, ill. ha reklamációdat az eladónál szeretnéd érvényesíteni, azt megteheted üzletünkben, valamint a reklamált terméket elküldheted címünkre is. Részletes információkat itt találsz.

  • Hová küldhetem a reklamált termékett?

    A terméket a következő címre küldheted: Alza.hu - Reklamáció 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58.

  • Mi mindent kell a reklamációhoz csatolnom?

    A reklamációhoz kérjük, csatold a teljes, reklamált terméket, a számla másolatát, valamint – amennyiben postai úton küldöd – egy kísérőlevelet, amelyben részletesen leírod a hibát. Ha a termékhez tartozékok is járnak, kérjük, azokat is mellékeld, mert ezek is okozhatják a problémát, illetve szükségesek lehetnek a készülék alapos vizsgálatához. Tévé esetén mindig csatold a talpat is, mivel a képernyő önmagában a szállítás során könnyen megsérülhet.

  • A megrendelt termék egyik alkatrészével van probléma, szükséges magát a terméket is magammal vinnem?

    Igen, különálló alkatrészekkel nem foglalkozunk, ezért kérjük, hogy a terméket is hozd magaddal.

  • Szükséges az eredeti csomagolás a reklamációhoz?

    Nem szükséges az eredeti csomagolás, de praktikus lehet a termék szállításához.

  • Mennyi időbe telik a reklamációs folyamat?

    A reklamációt a lehető legrövidebb időn belül bonyolítjuk le, a reklamációs folyamat feltételei alapján azonban legkésőbb a termék megérkezésétől számított 30 napon belül. Pontos időpontot sajnos nem tudunk közölni.

  • Lehetséges a reklamációs folyamat felgyorsítása?

    A reklamáció azonnali rendezéséhez az Azonnali csere szolgáltatással kell rendelkezned. Egyéb esetekben a reklamáció felgyorsítása nem lehetséges.

  • Hozzátartozóm/ismerősöm is intézheti a reklamációt?

    Igen, megadhatsz más személyt is kapcsolattartóként. A megbízás történhet telefonon keresztül vagy a Kapcsolati űrlap kitöltése révén. Ugyanakkor a megbízott személynek rendelkeznie kell a vásárlást igazoló dokumentummal.

    Ha nem magánszemélyként vásárolsz, a jóváírási értesítést elküldjük a regisztráció során megadott személynek.

  • Elvesznek majd az adatok az eszközről a javítás során?

    Igen, nagy valószínűséggel elvesznek. Amennyiben a készülék javítható, a szerviz általában gyári beállításokra állítja vissza, hogy kizárja a harmadik féltől származó alkalmazások esetleges hatását. Éppen ezért javasoljuk, hogy ne csak a reklamáció előtt, hanem rendszeresen készíts biztonsági mentést az adataidról. A Biztonsági mentés és visszaállítás mobilokon című cikkünkben részletes útmutatót találsz arról, hogyan tudod egyszerűen elvégezni az adatmentést különböző típusú készülékeken.

  • A hivatalos márkaszervizből azt a visszajelzést kaptam, hogy az eszköz nem javítható, mit csináljak?

    Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálati űrlapon keresztül. Ne felejtsd el csatolni a jegyzőkönyv jól olvasható szkennelt vagy lefotózott változatát. A dokumentum beszállítónál történő ellenőrzését követően elküldjük a jóváírást a termék vételárának visszatérítéséhez.

Nem találtad meg, amit kerestél? Kapcsolatfelvétel 06-1-701-1111 Általános Szerződési Feltételek

Próbáld ki a sütijeinket

Mi, az Alza.hu Kft., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.

További információ
Értem Részletes beállítások Elutasít mindent
P-DC1-WEB20