Reklamáció és termék visszaküldés
Egyszerű. Gyors. Megbízható.
Hogyan reklamálhatom és küldhetem vissza a terméket?
1. Egyszerűen AlzaBoxon keresztül
- Hozz létre egy reklamációt vagy elállási kérelmet az online fiókodon keresztül.
- Ha a termék nem az eredeti csomagolásában található, csomagold be úgy, hogy sértetlenül érkezzen meg. A csomag megjelölése nem szükséges.
- Ha egy eset azonosítószám alatt több terméket küldesz vissza, csomagold be őket egy csomagolásba (pl. egy dobozba vagy táskába).
-
Vidd el a terméket bármely AlzaBoxhoz, válaszd ki a "Küldés" lehetőséget, majd üsd be az eset azonosítószámát. Ha több esetszámmal rendelkezel, add meg őket fokozatosan.
-
Javasoljuk, hogy nyomtasd ki az Igénylőlapot (Reklamációs űrlap), melyet a megnyitott eset részletei között találsz.
- Távolíts el minden korábbi szállítási címkét a csomagolásról, mielőtt az AlzaBoxba helyezed a terméket! Ez segít nekünk abban, hogy könnyebben be tudjuk azonosítani az esetet.
- Ha a csomag nem fér be a kinyitott fiókba, akkor ne zárd be azt, térj vissza a képernyőhöz. Válaszd a “Nagyobb fiók kinyitása” lehetőséget.
- Kérünk, hogy ne tedd a visszaküldendő terméked ugyanabba a fiókba, amiből a megrendelésedet veszed át. Ez sokkal nehezebbé teszi az eset nyomonkövetését és azonosítását.
- Javasoljuk, hogy leadás előtt mérd meg az előkészített csomagot. A termék maximális mérete 43 x 33 x 57 cm lehet. Ha a csomagod ennél nagyobb, vidd el bármelyik Alza boltba, vagy küldd el hozzánk egy futárcégen keresztül.
Mire kell figyelni? -
Javasoljuk, hogy nyomtasd ki az Igénylőlapot (Reklamációs űrlap), melyet a megnyitott eset részletei között találsz.
2. Személyesen
- Készítsd elő és vidd be a terméket bármely Alza boltba.
- A helyszíni ügyintézés meggyorsítása érdekében javasoljuk, hogy add le reklamációdat érkezés előtt online.
3. Postai úton vagy futárcégen keresztül
- Hozz létre egy reklamációt vagy elállást az online fiókodon keresztül.
- Készítsd elő és csomagold be megfelelően a terméket.
- Csatold a reklamációs űrlapot, amelyet a megnyitott ügy részletei között találsz meg, vagy csatolj egy kísérőlevelet a hiba leírásával, a vásárlási bizonylat másolatával és a visszaküldési címmel, visszatérítés esetén IBAN formátumú bankszámlaszámmal együtt.
- Add át a terméket a szállítást végző cégnek. Kiszállítási címnek add meg az alábbit:
Alza.hu - Reklamáció
Róbert Károly krt. 54-58.
Budapest
1134
Sérülten érkezett meg a termék
- Ha a csomagot futárszolgálat kézbesítette, kérjük, a csomag átvételétől számított 2 munkanapon belül jelezd a sérülést. Fontos, hogy a kárt csak a címzett tudja reklamálni. A pontos teendőkről tájékozódhatsz a futárszolgálat hivatalos oldalán. Miután bejelentetted a reklamációt, kérjük, kövesd a következő lépéseket. Ha más módon kaptad a csomagot, közvetlenül az alábbi útmutató szerint járj el.
-
Az Alza fiókodban indíts új reklamációt (válaszd a „Sérült vagy hiányos megrendelés” opciót), és kérjük, írd meg nekünk a szükséges részleteket.
- A gyorsabban ügyintézés érdekében kérjük, csatolj fotókat a sérült termékről és a csomagolásról is. Amint elindítod a reklamációt, hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, hogy közösen találjuk meg a legjobb megoldást.
- További információk itt
Mobiltelefont vagy tabletet szeretnél reklamálni?
Mielőtt szervizbe vinnéd a telefont vagy tabletet, illetve mielőtt reklamálnád, érdemes először megpróbálni visszaállítani a gyári beállításokat. Előfordulhat, hogy a gondot egy külső alkalmazás okozza, és így a probléma gyorsan megoldódik. Az alábbi linken lépésről lépésre megmutatjuk, hogyan csináld.
Hogyan állítsuk vissza a telefonunkat gyári állapotba
Javítás előtt mindenképp mentsd le az adataidat!
Reklamálnád a mobilodat vagy tabletet, esetleg visszaállítanád gyári beállításokra? Akkor ne felejts el biztonsági mentést készíteni az adataidról. A mobilok szervizelése általában a gyári beállítások visszaállításával jár együtt. Az alábbiakban útmutatót találsz arról, hogyan készíthetsz biztonsági mentést különböző márkájú telefonokon.
Biztonsági mentés és visszaállítás mobilokon
Gyakran Ismételt Kérdések - Reklamáció
A vásárolt termék nem működik
A vásárolt termék sérült vagy hiányos állapotban érkezett
Milyen dokumentum szükséges a reklamációhoz?
Szükséges-e a vásárlási bizonylat a reklamációhoz?
Szükséges-e beküldenem a termék tartozékait?
Egy tartozék hibásodott meg, a reklamációhoz szükséges magát a készüléket is elküldenem?
A terméket az eredeti csomagolásában szükséges reklamálni?
Átveheti helyettem más is a megjavított terméket?
Ha céges vásárló vagy, az esetleges jóváírást kizárólag a regisztrációban megadott személynek tudjuk átadni.
El fognak veszni a készülékről az adataim?
A szervizből azt a választ kaptam, hogy a termék nem javíthatató, mit tegyek?
A termék reklamációja során van lehetőségem választani, hogy új terméket szeretnék, vagy inkább a vételár visszatérítését kérem?
Van-e különbség a reklamációban, ha az árut vállalkozóként vásároltam?
Gyakran Ismételt Kérdések - Termékvisszaküldés
Visszaküldhetem a termékeket bármilyen indok nélkül?
Általános Szerződési Feltételek
Visszavihetem a termékeket a budapesti boltba?
Budapesti bolt
Hogyan küldhetem vissza a termékeket?
A termékeket személyesen a következő címre hozhatod vissza: Alza.hu, Budapest, 1134 Róbert Károly krt. 54-58.
Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb vissza tudjuk téríteni, kérjük, add meg a következő információkat: a megrendelés azonosítószáma, az elérhetőségeid, kártyás fizetésnél a bankszámlához tartozó bankfiók neve, a bankszámlaszám IBAN formátumban és a SWIFT kódot. A tranzakciót ezen információk birtokában tudjuk elindítani.
Bármilyen terméket visszaküldhetek?
Mikor kapom vissza a pénzem?
PayPal-lel történő fizetéskor: A PayPal fiókra történő pénzvisszafizetés azonnal megtörténik, ha a visszaküldött terméket megkaptuk vagy megtörtént a szerződéstől történő elállás.
Milyen állapotban kell a termékeket visszaküldeni?
Azonban szeretnénk megkérni a sérülések elkerülése végett, hogy a termékeket lehetőség szerint az eredeti csomagolásában, vagy amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy az eredeti csomagoláshoz hasonló szintű védelmet nyújtó csomagolásban hozd vissza.
Vissza kell küldeni azt az ajándékot is, amit a fő termékhez ingyen kaptam?
Az Alza.hu reklamációs eljárásának összefoglalása
Reklamáció benyújtása, a reklamáció azonosító kiadása (RMA)
A termék beérkezése után technikusaink megvizsgálják, majd a hiba jellegétől függően megjavítják vagy kicserélik a terméket
A reklamáció során végig értesítünk – így mindig naprakész leszel, hogy éppen hol tart az ügyed
Mindig azon vagyunk, hogy a reklamációdat minél gyorsabban megoldjuk – legkésőbb 30 napon belül
Mit kell tennem, ha ...
Szeretnék elállni a vásárlástól
A terméket a vásárlástól számított 30 napon belül visszaküldheti, csak töltse ki az online nyomtatványt, és vigye be a terméket az AlzaBoxba, az üzletünkbe, vagy küldje el futárral.
30 napon belüli elállásA termék sérülten érkezett meg
- Amennyiben a sérülést az átvételtől számított 48 órán belül észlelted, haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot a szállítócéggel
- Bármilyen más esetben keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 06-1-701-1111-es telefonszámon vagy a terméket a lehető legrövidebb időn belül hozd el bármelyik Alza.hu üzletbe
- Azt javasoljuk, hogy készíts fotódokumentációt és a terméket a csomagolással és a tartozékokkal együtt hozd vissza
- További információ itt Online reklamáció
Segíthetünk még valamiben?
Hívd ügyfélszolgálatunkat: