Oldal frissítése

Alza.hu szerviz

Egyszerű. Gyors. Megbízható.


Hogyan reklamálhatok egy meghibásodott termékkel kapcsolatban?

Újdonság

1. Egyszerűen AlzaBoxon keresztül

  • Hozz létre egy reklamációt vagy elállást online fiókodon keresztül.
  • Csomagold be gondosan a terméket, és a csomagot jól olvashatóan címkézd fel a hozzá nyitott eset azonosítójával, beleértve az elején található betűket is.
  • Vidd el a terméket bármely AlzaBoxhoz, válaszd a "küldés" lehetőséget, majd üsd be az ügy azonosítószámát.
    • Javasoljuk, hogy nyomtasd ki az Igénylőlapot (Reklamációs űrlap), melyet a megnyitott ügyed részletei között találsz.
      • Vágd le az űrlap alsó részét a címmel és a vonalkóddal.
      • Helyezd az űrlap felső részét a termék mellé a csomagolásba, az alsó részt pedig ragaszd rá a gondosan becsomagolt dobozra.
      • Az AlzaBoxnál csak a “Küldés” gombra kell nyomnod és beolvasni a vonalkódot.
    • Kérjük, hogy ne írd az ügy azonosítószámát a termék eredeti csomagolására, mert az a termék értékvesztéséhez vezet.
    • Amennyiben több terméket rak egy ügy alatt a fiókba, csomagolja össze egy dobozba, zacskóba, vagy egyéb módon rögzítse a termékeket egymáshoz. Ez sokkal nehezebbé teszi az ügyed nyomonkövetését és azonosítását.
    • Távolíts el minden korábbi szállítási címkét a csomagolásról, mielőtt az AlzaBoxba helyezed! Ez segít nekünk abban, hogy könnyebben be tudjuk azonosítani az ügyedet.
    • Ha a csomag nem fér be a kinyílt fiókba, akkor ne zárd be azt, térj vissza a képernyőhöz. Válaszd a “Nagyobb fiók kinyitása” lehetőséget.
    • Kérünk, hogy ne tedd a visszaküldendő terméked ugyanabba a fiókba, amiből rendelésed veszed át. Ez sokkal nehezebbé teszi az ügyed nyomonkövetését és azonosítását.
    • Javasoljuk, hogy leadás előtt mérd meg az előkészített csomagot. A termék maximális mérete 43 x 33 x 57 cm lehet. Ha a csomagod ennél nagyobb, vidd el bármely Alza üzletbe , vagy küldd el részünkre futárcégen keresztül.

    Mire kell figyelni?

2. Személyesen

  • Készítsd elő és vidd be az árut bármely Alza üzletbe .
  • A helyszíni ügyintézés meggyorsítása érdekében javasoljuk, hogy add le reklamációdat érkezés előtt online.
Tovább

3. Postai úton vagy futárcégen keresztül

  • Hozz létre egy reklamációt vagy elállást online fiókodon keresztül.
  • Készítsd elő és csomagold be megfelelően a terméket.
  • Csatold a reklamációs űrlapot, amelyet a megnyitott ügy részletei között találsz meg, vagy csatolj egy kísérőlevelet a hiba leírásával, a vásárlási bizonylat másolatával és a visszaküldési címmel, visszatérítés esetén IBAN formátumú bankszámlaszámmal együtt.
  • Add át a terméket a szállítást végző cégnek. Kiszállítási címnek add meg az alábbit:
    Alza.hu - Reklamáció
    Róbert Károly krt. 54-58.
    Budapest
    1134
Tovább

Gyakran Ismételt Kérdések - Reklamáció

A vásárolt termék nem működik.

A terméket a vásárlástól számított 30 napon belül személyesen visszahozhatod vagy egy kísérőlevéllel postán is elküldheted bármelyik üzletünkbe. Abban az esetben, ha a vásárlástól számított 30 napos elállási határidő már letelt, a termék megreklamálható.

Milyen dokumentum szükséges a reklamációhoz?

A vásárlás vagy a megrendelés azonosítójára lesz szükség. Amennyiben a terméket postán adod fel, ne felejtsd el mellékelni a kísérőlevelet, amelyben részletesen leírod a sérülést és feltünteted a saját elérhetőségeidet.

Szükséges-e beküldenem a termék kiegészítőit?

Igen, szükség van a termék azon tartozékaira, amelyek nélkül a visszajuttatott termék nem használható, ezek hiánya akadályozza a termék diagnosztikájának elvégzését. Minden esetben javasoljuk, hogy a visszaküldeni kívánt terméket az összes eredeti tartozékával együtt juttasd el részünkre.

Egy tartozék hibásodott meg, a reklamációhoz szükséges magát a készüléket is elküldenem?

Igen, általában a tartozékokra nem lehet külön reklamációt leadni, ezért azt javasoljuk, hogy a készüléket is mindig küldd el.

A terméket az eredeti csomagolásában szükséges reklamálni?

A reklamációhoz nem szükséges az eredeti csomagolás, de a szállításhoz javasolt a használata.

Átveheti helyettem más is a megjavított terméket?

Igen, mindössze annyit kell tenned, hogy megadod a kapcsolattartó személy adatait telefonon, a kísérőlevélben vagy a kapcsolati űrlapon. Továbbá szükséges, hogy a kapcsolattartó személy rendelkezzen a reklamációs bizonylattal - ezt az Alza fiókodban, a Reklamációim menüpont alatt találod meg.

Amennyiben céges vásárlásról van szó, az esetleges jóváírást kizárólag azoknak a személyeknek adhatjuk ki, akik a regisztráció során megbízott személyként vannak feltüntetve.

El fognak veszni a készülékről az adataim?

Valószínűleg igen. Amennyiben a készülék javítható, a szervizből a gyári alapbeállításokkal fog visszaérkezni, amely kiküszöböli harmadik féltől származó alkalmazások esetleges negatív hatását. Ezért azt ajánljuk, adataidról rendszeresen készíts biztonsági másolatot, nem csak a reklamáció leadása előtt.

A szervizből azt a választ kaptam, hogy a termék nem javíthatató, mit tegyek?

Elegendő, ha postán megküldöd számunkra a terméket vagy befáradsz vele bármelyik üzletünkbe. A jegyzőkönyv beszállítóval történő érvényesítését követően jóváírást küldünk a termék árának visszatérítésére.

Gyakran Ismételt Kérdések - Termékvisszaküldés

Visszaküldhetem a termékeket bármilyen indok nélkül?

Igen, a termékeket indoklás nélkül visszaküldheted nekünk a megrendelés átvételétől számított 30 napon belül. Az elállási nyilatkozatban az elállás okát nem kötelező megjelölni. Azonban szeretnénk megkérni, hogy a termékeket lehetőség szerint az eredeti csomagolásban, vagy amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy az eredeti csomagoláshoz hasonló szintű védelmet nyújtó csomagolásban és sérülésmentesen küldd vissza.

Általános Szerződési Feltételek

Visszavihetem a termékeket a budapesti átvételi pontra?

Igen, a termékeket visszaviheted a budapesti átvételi pontra a megrendelés átvételétől számított 30 napon belül. Azonban szeretnénk megkérni, hogy a termékeket lehetőség szerint az eredeti csomagolásban, vagy amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy az eredeti csomagoláshoz hasonló szintű védelmet nyújtó csomagolásban és sérülésmentesen hozd vissza.

Budapesti átvételi pont

Hogyan küldhetem vissza a termékeket?

Ha 30 napon belül visszaküldöd a terméket, akkor az áruvisszaküldéssel kapcsolatos információkat online kell regisztrálnod az Alza fiókodban. A szükséges információkat a Visszaküldendő áruk menüpontban kell megadni. A terméket tértivevénnyel küldd vissza a következő címre: Alza.hu, Budapest, 1134 Róbert Károly krt. 54-58.

A termékeket személyesen a következő címre hozhatod vissza: Alza.hu, Budapest, 1134 Róbert Károly krt. 54-58.

Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb vissza tudjuk téríteni, kérjük, add meg a következő információkat: a megrendelés azonosítószáma, az elérhetőségeid, kártyás fizetésnél a bankszámlához tartozó bankfiók neve, a bankszámlaszám IBAN formátumban és a SWIFT kódot. A tranzakciót ezen információk birtokában tudjuk elindítani.

Bármilyen terméket visszaküldhetek? 

A vissza nem küldhető termékek listáját megtalálod az Általános Szerződési Feltételek IV. fejezetében.

Mikor kapom vissza a pénzem? 

Online kártyás fizetés esetén: Bankszámlára történő pénzvisszatérítés 14 napon belül történik meg, amit a visszaküldött termékek beérkezésétől vagy nemzetközi banki átutalás során a szerződéstől történő elállástól kerül számításra.

PayPal-lel történő fizetéskor: A PayPal fiókra történő pénzvisszafizetés azonnal megtörténik, ha a visszaküldött terméket megkaptuk vagy megtörtént a szerződéstől történő elállás.

Milyen állapotban kell a termékeket visszaküldeni?

A megrendelt termékeket ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, ahogy azok megérkeztek a vásárlóhoz. Ez magában foglalja a teljes megrendeléssel járó dokumentáció visszaküldését, a termékek és alkatrészek sértetlen, tiszta állapotú és eredeti csomagolásban történő visszaküldését. Ha a visszaküldendő termékhez bármilyen tartály is tartozik, akkor azt üresen kell visszaküldeni.

Azonban szeretnénk megkérni a sérülések elkerülése végett, hogy a termékeket lehetőség szerint az eredeti csomagolásában, vagy amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy az eredeti csomagoláshoz hasonló szintű védelmet nyújtó csomagolásban hozd vissza.

Visszaküldhetem az ajándékot, amit kaptam?

A szerződéstől történő elállásra és a termék visszaküldésére vonatkozó összes feltételeket az Általános Szerződési Feltételek IV. fejezete tartalmazza.

Az Alza.hu reklamációs eljárásának összefoglalása

Reklamáció benyújtása, a reklamáció sorszámának kiosztása (RMA)

A termék beérkezése, technikusok általi bevizsgálása, javítása vagy a termék cseréje

A reklamációs eljárás során mindig tájékoztatunk - mindig tudni fogod, mi az aktuális állapot

A reklamációt mindig a lehető legrövidebb idő alatt, legkésőbb 30 napon belül megoldjuk

Mit kell tennem, ha ...

Szeretnék elállni a vásárlástól

A terméket a vásárlástól számított 30 napon belül visszahozhatod, csak töltsd ki az online nyomtatványt, majd küldd el, vagy hozd be a terméket a boltunkba.

30 napon belüli elállás

A termék sérülten érkezett meg

  • Amennyiben a sérülést az átvételtől számított 48 órán belül észlelted, haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot a szállítócéggel
  • Bármilyen más esetben keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 06-1-701-1111-es telefonszámon vagy a terméket a lehető legrövidebb időn belül hozd el bármelyik Alza.hu üzletbe
  • Azt javasoljuk, hogy készíts fotódokumentációt és a terméket a csomagolással és a tartozékokkal együtt hozd vissza
  • További információ itt
  • Online reklamáció
Hogyan kell eljárni?

Segíthetünk még valamiben?

Hívd ügyfélszolgálatunkat:

06-1-701-1111

Az Ön adatainak védelme fontos számunkra

Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.

További információ
Értem Részletes beállítások Elutasít mindent
P-DC1-WEB15