Alza.hu szerviz
Egyszerű. Gyors. Megbízható.
Hogyan reklamálhatok egy meghibásodott termékkel kapcsolatban?
Online reklamáció
A termékekkel kapcsolatban egyszerűen reklamálhatsz formanyomtatványunk segítségével. A kitöltés után megkapod a reklamáció sorszámát (RMA). A terméket ezzel a számmal együtt bármelyik üzletünkbe behozhatod vagy elküldheted.
Online reklamációSzemélyesen az üzletben
- A terméket készítsd elő és hozd el bármelyik HU, CZ, SK vagy AT üzletünkbe.
- Az ügyintézés felgyorsításához javasoljuk az online reklamációt
Postai úton vagy futárcéggel
- Készítsd elő a terméket és csomagold be biztonságosan
- Mellékelj egy kísérőlevelet a sérülés/hiba leírásával, csatold a vásárlási bizonylat másolatát és az értesítési címedet, esetleg a bankszámlaszámodat is arra az esetre, ha a vételár visszatérítésre kerül
- Add fel a terméket postán, vagy add át a futárcégnek és küldd el a következő címre:
Alza.hu - reklamáció
Budapest
Róbert Károly krt. 54-58.
1134 - Ha a Magyar Posta segítségével szeretnéd visszaküldeni a csomagodat, az alábbi linken válaszd a "Csomag visszaküldés" lehetőséget, töltsd ki az űrlapot és a kiválasztott postán lesz lehetőséged leadni a csomagot:
https://webcik.posta.hu/Bejelentkezes.aspx - Fontos információ: A fizetési mód kiválasztásánál, kérjük NE válaszd az utánvétes módot, ugyanis ebben az esetben cégünk nem veszi át a Magyar Postától a csomagot.
Gyakran ismételt kérdések
A vásárolt termék nem működik.
Milyen dokumentum szükséges a reklamációhoz?
A tartozékokat is szükséges visszaküldenem?
Egy tartozék hibásodott meg, a reklamációhoz szükséges magát a készüléket is elküldenem?
A terméket az eredeti csomagolásában szükséges reklamálni?
Átveheti helyettem más is a megjavított terméket?
Amennyiben céges vásárlásról van szó, az esetleges jóváírást kizárólag azoknak a személyeknek adhatjuk ki, akik a regisztráció során megbízott személyként vannak feltüntetve.
El fognak veszni a készülékről az adataim?
A szervizből azt a választ kaptam, hogy a termék nem javíthatató, mit tegyek?
Az Alza.hu reklamációs eljárásának összefoglalása
Reklamáció benyújtása, a reklamáció sorszámának kiosztása (RMA)
A termék beérkezése, technikusok általi bevizsgálása, javítása vagy a termék cseréje
A reklamációs eljárás során mindig tájékoztatunk - mindig tudni fogod, mi az aktuális állapot
A reklamációt mindig a lehető legrövidebb idő alatt, legkésőbb 30 napon belül megoldjuk
Mit kell tennem, ha ...
Szeretnék elállni a vásárlástól
A terméket a vásárlástól számított 14 napon belül visszahozhatod, csak töltsd ki az online nyomtatványt, majd küldd el, vagy hozd be a terméket a boltunkba.
14 napon belüli elállásA termék sérülten érkezett meg
- Amennyiben a sérülést az átvételtől számított 48 órán belül észlelted, haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot a szállítócéggel
- Bármilyen más esetben keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 06-1-701-1111-es telefonszámon vagy a terméket a lehető legrövidebb időn belül hozd el bármelyik Alza.hu üzletbe
- Azt javasoljuk, hogy készíts fotódokumentációt és a terméket a csomagolással és a tartozékokkal együtt hozd vissza
- További információ itt Online reklamáció
Segíthetünk még valamiben?
Hívd ügyfélszolgálatunkat: