Oldal frissítése
Október 23-a, péntek nemzeti ünnep. Ezen a napon budapesti bemutatótermünk zárva tart, az interneten azonban továbbra is kényelmesen vásárolhatsz.

Alza.hu szerviz

Egyszerű. Gyors. Megbízható.


Hogyan reklamálhatok egy termékkel kapcsolatban?

Online reklamáció

A termékekkel kapcsolatban egyszerűen reklamálhatsz formanyomtatványunk segítségével. A kitöltés után kapsz egy RMA számot. A terméket ezzel a számmal együtt bármelyik üzletünkbe behozhatod vagy elküldheted.

Online reklamáció 

Személyesen az üzletben

Tovább

Postai úton vagy futárcéggel

  • Készítsd elő a terméket és csomagold be biztonságosan
  • Mellékelj egy kísérőlevelet a sérülés/hiba leírásával, csatold a vásárlási bizonylat másolatát és az értesítési címedet, esetleg a bankszámlaszámodat is arra az esetre, ha a vételár visszatérítésre kerül
  • Add fel a terméket postán, vagy add át a futárcégnek és küldd el a következő címre:
    Alza.hu - reklamáció
    Budapest
    Róbert Károly krt. 54-58.
    1134
  • Ha a Magyar Posta segítségével szeretnéd visszaküldeni a csomagodat, az alábbi linken válaszd a "Csomag visszaküldés" lehetőséget, töltsd ki az űrlapot és a kiválasztott Postán lesz lehetőséged leadni a csomagot:
    https://webcik.posta.hu/Bejelentkezes.aspx
  • Fontos információ: A fizetési mód kiválasztásánál, kérjük NE válaszd az utánvétes módot, ugyanis ebben az esetben cégünk nem veszi át a Magyar Postától a csomagot.
Tovább

Kérdések és válaszok

A vásárolt termék nem működik

A terméket a vásárlástól számított 14 napon belül hozza vissza. Személyesen vagy postán is elküldheti (egy kísérőlevéllel) bármelyik üzletünkbe.

Milyen dokumentum szükséges a reklamációhoz?

A vásárlás vagy a megrendelés bizonylatszámára lesz szükség. Amennyiben a terméket postán küldi el, ne felejtsen el mellékelni egy kísérőlevelet, amelyben részletesen leírja a sérülést és feltüntetni saját elérhetőségeit.

A tartozékokat is szükséges visszavinni?

Igen, a készülék hibás működését a tartozék is okozhatja, és a teljeskörű vizsgálathoz is szükség lehet rá. A televízióknál mindig hozza el az állványt is, a képernyő önmagában könnyen megsérülhet szállítás közben.

Egy tartozék hibásodott meg, szükséges a reklamációhoz magát a készüléket is elvinnem?

Igen, általában a tartozékokra nem lehet külön reklamációt leadni, ezért azt javasoljuk, hogy a készülék is mindig legyen Önnél.

A terméket az eredeti csomagolásában szükséges reklamálni?

A reklamációhoz nem szükséges az eredeti csomagolás, de a szállításhoz javasolt a használata.

Átveheti helyettem más is a megjavított terméket?

Igen, csak előre szükséges megadni a kontaktszemélyt telefonon vagy a kapcsolati űrlapon. Továbbá szükséges, hogy a megbízott személynél ott legyen az eredeti reklamációs bizonylat.

Amennyiben céges vásárló, az esetleges jóváírást kizárólag azoknak a személyeknek adhatjuk ki, akik a regisztrációban meg vannak nevezve.

El fognak veszni a készülékről az adataim?

Valószínűleg igen. Amennyiben a készülék javítható, a szervíztől a gyári alapbeállításokkal fog visszaérkezni, amely kiküszöböli harmadik féltől származó alkalmazások esetleges negatív hatását. Ezért azt ajánljuk, adatairól rendszeresen készítsen biztonsági másolatot, nemcsak a reklamáció leadása előtt.

A szerviztől javíthatatlanságról szóló jegyzőkönyvet kaptam, mit tegyek?

Elegendő, ha postán megküldi számunkra vagy befárad vele bármelyik üzletünkbe. A jegyzőkönyv beszállítóval történő érvényesítését követően jóváírást küldünk a termék árának visszatérítésére.

Az Alza.hu reklamációs eljárásának összefoglalása

Reklamáció benyújtása, a reklamáció sorszámának kiosztása (RMA)

A termék beérkezése, technikusok általi bevizsgálása, javítása vagy a termék kicserélése

A reklamációs eljárás során mindig tájékoztatni fogunk, mindig tudni fogod, mi az aktuális állapot

A reklamációt mindig a lehető legrövidebb idő alatt, legkésőbb 30 napon belül megoldjuk

Mit kell tenni, ha ...

Szeretnék visszavinni egy terméket

Egy terméket a vásárlástól számított 14 napon belül visszahozhat, elég kitölteni az online nyomtatványt és a terméket elküldeni nekünk vagy elhozni üzletünkbe.

Termék visszavétele

A termék sérülten érkezett meg

  • Amennyiben a sérülést az átvételtől számított 48 órán belül észlelte, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a szállítócéggel
  • Bármilyen más esetben hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-1-701-1111-es telefonszámon vagy a terméket a lehető legrövidebb időn belül hozza el bármelyik Alza.hu üzletbe
  • Azt javasoljuk, hogy készítsen fotódokumentációt és a terméket a csomagolással és a tartozékokkal együtt hozza vissza
Hogyan kell eljárni?

Segíthetünk még valamiben?

Hívd ügyfélszolgálatunkat:

06-1-701-1111
WEB10