Oldal frissítése

Alza.hu szerviz

Egyszerű. Gyors. Megbízható.


Hogyan reklamálhatok egy meghibásodott termékkel kapcsolatban?

Online reklamáció

A termékekkel kapcsolatban egyszerűen reklamálhatsz formanyomtatványunk segítségével. A kitöltés után megkapod a reklamáció sorszámát (RMA). A terméket ezzel a számmal együtt bármelyik üzletünkbe behozhatod vagy elküldheted.

Online reklamáció 

Személyesen az üzletben

Tovább

Postai úton vagy futárcéggel

  • Készítsd elő a terméket és csomagold be biztonságosan
  • Mellékelj egy kísérőlevelet a sérülés/hiba leírásával, csatold a vásárlási bizonylat másolatát és az értesítési címedet, esetleg a bankszámlaszámodat is arra az esetre, ha a vételár visszatérítésre kerül
  • Add fel a terméket postán, vagy add át a futárcégnek és küldd el a következő címre:
    Alza.hu - reklamáció
    Budapest
    Róbert Károly krt. 54-58.
    1134
  • Ha a Magyar Posta segítségével szeretnéd visszaküldeni a csomagodat, az alábbi linken válaszd a "Csomag visszaküldés" lehetőséget, töltsd ki az űrlapot és a kiválasztott postán lesz lehetőséged leadni a csomagot:
    https://webcik.posta.hu/Bejelentkezes.aspx
  • Fontos információ: A fizetési mód kiválasztásánál, kérjük NE válaszd az utánvétes módot, ugyanis ebben az esetben cégünk nem veszi át a Magyar Postától a csomagot.
Tovább

Gyakran ismételt kérdések

A vásárolt termék nem működik.

A terméket a vásárlástól számított 14 napon belül személyesen visszahozhatod vagy egy kísérőlevéllel postán is elküldheted bármelyik üzletünkbe. Abban az esetben, ha a vásárlástól számított 14 napos elállási határidő már letelt, a termék megreklamálható.

Milyen dokumentum szükséges a reklamációhoz?

A vásárlás vagy a megrendelés azonosítójára lesz szükség. Amennyiben a terméket postán adod fel, ne felejtsd el mellékelni a kísérőlevelet, amelyben részletesen leírod a sérülést és feltünteted a saját elérhetőségeidet.

A tartozékokat is szükséges visszaküldenem?

Igen, a készülék hibás működését a tartozék is okozhatja, és a teljeskörű vizsgálathoz is szükség lehet rá. A televíziók esetében mindig hozd el az állványt is, ugyanis a képernyő önmagában könnyen megsérülhet szállítás közben.

Egy tartozék hibásodott meg, a reklamációhoz szükséges magát a készüléket is elküldenem?

Igen, általában a tartozékokra nem lehet külön reklamációt leadni, ezért azt javasoljuk, hogy a készüléket is mindig küldd el.

A terméket az eredeti csomagolásában szükséges reklamálni?

A reklamációhoz nem szükséges az eredeti csomagolás, de a szállításhoz javasolt a használata.

Átveheti helyettem más is a megjavított terméket?

Igen, mindössze annyit kell tenned, hogy megadod a kapcsolattartó személy adatait telefonon, a kísérőlevélben vagy a kapcsolati űrlapon. Továbbá szükséges, hogy a kapcsolattartó személy rendelkezzen a reklamációs bizonylattal - ezt az Alza fiókodban, a Reklamációim menüpont alatt találod meg.

Amennyiben céges vásárlásról van szó, az esetleges jóváírást kizárólag azoknak a személyeknek adhatjuk ki, akik a regisztráció során megbízott személyként vannak feltüntetve.

El fognak veszni a készülékről az adataim?

Valószínűleg igen. Amennyiben a készülék javítható, a szervizből a gyári alapbeállításokkal fog visszaérkezni, amely kiküszöböli harmadik féltől származó alkalmazások esetleges negatív hatását. Ezért azt ajánljuk, adataidról rendszeresen készíts biztonsági másolatot, nem csak a reklamáció leadása előtt.

A szervizből azt a választ kaptam, hogy a termék nem javíthatató, mit tegyek?

Elegendő, ha postán megküldöd számunkra a terméket vagy befáradsz vele bármelyik üzletünkbe. A jegyzőkönyv beszállítóval történő érvényesítését követően jóváírást küldünk a termék árának visszatérítésére.

Az Alza.hu reklamációs eljárásának összefoglalása

Reklamáció benyújtása, a reklamáció sorszámának kiosztása (RMA)

A termék beérkezése, technikusok általi bevizsgálása, javítása vagy a termék cseréje

A reklamációs eljárás során mindig tájékoztatunk - mindig tudni fogod, mi az aktuális állapot

A reklamációt mindig a lehető legrövidebb idő alatt, legkésőbb 30 napon belül megoldjuk

Mit kell tennem, ha ...

Szeretnék elállni a vásárlástól

A terméket a vásárlástól számított 14 napon belül visszahozhatod, csak töltsd ki az online nyomtatványt, majd küldd el, vagy hozd be a terméket a boltunkba.

14 napon belüli elállás

A termék sérülten érkezett meg

  • Amennyiben a sérülést az átvételtől számított 48 órán belül észlelted, haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot a szállítócéggel
  • Bármilyen más esetben keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 06-1-701-1111-es telefonszámon vagy a terméket a lehető legrövidebb időn belül hozd el bármelyik Alza.hu üzletbe
  • Azt javasoljuk, hogy készíts fotódokumentációt és a terméket a csomagolással és a tartozékokkal együtt hozd vissza
  • További információ itt
  • Online reklamáció
Hogyan kell eljárni?

Segíthetünk még valamiben?

Hívd ügyfélszolgálatunkat:

06-1-701-1111

Az Ön adatainak védelme fontos számunkra

Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és az Ön beleegyezésével weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadja a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési hálózatokon.

További információ
Értem Részletes beállítások Elutasít mindent
P-DC1-WEB25