Online rendelést adtál le, de valamilyen okból szeretnéd visszavonni azt? A rendelést akkor is visszavonhatod, ha nincs regisztrált fiókod az Alzánál.
Az Alza fióknak van egy hatalmas előnye - minden rendelésedet egyértelműen listázva megtalálod benne, így azokat nagyon gyorsan törölheted és szerkesztheted is.
Jelentkezz be Alza fiókodba
e-mail címed és jelszavad segítségével.
Keresd ki az aktív rendelések közül azt, amelyiket szeretnéd visszavonni. Kattints a "Részletek" gombra, és válaszd a "Megrendelés törlése" lehetőséget.
Ekkor a megrendelést töröljük és az Alza fiókban a feldolgozott megrendelések közé kerül. Az online fizetések és az átutalási megbízások visszatérítéséről több információt a GYIK-ben olvashatsz.
Ha a megrendelést nem regisztrált felhasználóként adtad le, a visszavonáshoz a megrendelés regisztrációs számára lesz szükséged. Ezt a számot a megrendelést visszaigazoló e-mailben találod. Ugyanitt találod a megrendelés visszavonására mutató linket is.
Az Alza.hu-n ellenőrizheted, hogy sikerült-e törölnöd a megrendelést. Ehhez add meg a megrendelés regisztrációs számát. Az online kifizetett és az egyéb módon kifizetett rendelések értékének visszatérítéséről további információ a GYIK-ben található.
Ha a visszavont rendelésedet banki átutalással vagy hitelkártyával fizetted ki online, gondoskodunk a visszatérítésről. A lehető legrövidebb időn belül, általában 5 munkanapon belül megpróbáljuk visszatéríteni a kifizetésedet. A rendelés törlésétől és a szerződéstől való elállástól számítva legkésőbb 14 napon belül visszafizetjük a megrendelés végösszegét. Online kártyás fizetés esetén a kifizetés időpontjára térítjük vissza az összeget.
Ha kuponnal fizettél a lemondott rendelésért, a kupon a megrendelés törlésével együtt lejár. Így a kupont nem tudod felhasználni más rendeléshez.
A megrendelést csak a feldolgozásig lehet módosítani. A feldolgozás általában a megrendeléstől számítva 30 percen belül megtörténik. Az Alza fiókodban vagy a megrendelést visszaigazoló e-mailben a "Rendelés szerkesztése" linkre kattintva a következő adatokat tudod megváltoztatni: megrendelés érvényességének meghosszabbítása, fizetési mód vagy szállítási cím. A megrendelés részleteire kattintva az összes módosítható beállítást megtalálod,a rendelés állapotától függően. Ha a megrendelést már nem lehet szerkeszteni, javasoljuk, hogy töröld azt és hozz létre egy újat.
Akkor sincs baj, ha nem tudod időben lemondani a megrendelést. Bármely áru a vásárlástól számított 14 napon belül, indoklás nélkül visszaküldhető. Az árut sérülésmentesen és eredeti csomagolásban kell visszaküldeni. További információ az áru visszaküldéséről a "Termékek visszaküldése" részben található.
Amennyiben a fentiek elolvasása után is problémába ütköztél a megrendelés módosításával/törlésével kapcsolatban, keress minket a következő telefonszámon: +36-1-701-1111, amely a hét minden napján reggel 8 és este 20 óra között hívható, vagy írj nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon.