Oldal frissítése

Hogyan kell panaszt tenni a OnePlus telefonokkal kapcsolatban?

 

A OnePlus márka rendkívüli szolgáltatást kínál a mobiltelefon tulajdonosoknak. A OnePlus telefonokkal kapcsolatos panaszok ügyintézéséhez nem kell elmenned az Alza.hu üzletébe. A legjobb, ha a reklamációt közvetlenül a OnePlus vállalattal intézed. A futár gyakorlatilag bárhová elmegy a reklamált telefonért, és 10 napon belül visszatér egy javított vagy kicserélt darabbal. Így a reklamációt otthonod kényelméből intézheted. Mindent megtudhatsz a cikkből.

OnePlus reklamáció

Hogyan kell panaszt tenni a OnePlus telefonokra - TARTALOM

  1. A OnePlus telefonok reklamációja miatt már nem kell ellátogatnod üzletünkbe
  2. Az új reklamációs rendszer egyéb feltételei

A OnePlus telefonok reklamációja miatt már nem kell ellátogatnod üzletünkbe

Ha kellemetlen helyzet merül fel és panaszt kell tenned a OnePlus telefonodra, ezt most kényelmesen és gyorsan megteheted. Csak töltsd ki az online űrlapot a OnePlus weboldalán. A gyártóval való közvetlen kapcsolat jelentősen felgyorsítja a reklamációs folyamatot - 10 napon belül otthon lehet az új vagy a reklamált telefon. Ráadásul sehova sem kell elmenned. Hogyan működik a reklamációs folyamat?

  1. Töltsd ki a www.oneplus.com/hu/support/repair weboldalon található reklamációs űrlapot. Ez csak néhány percet vesz igénybe.
  2. A futár a megadott címre (ideális esetben az otthoni címedre) érkezik, hogy felvegye a hibás telefont.
  3. A OnePlus 7-9 napon belül kiértékeli, megjavítja vagy kicseréli a telefonodat.
  4. 10 napon belül a futár ismét csenget, hogy átadja a sikeresen javított telefont.

Az új reklamációs rendszer egyéb feltételei

Az új OnePlus reklamációs rendszerre további szabályok vonatkoznak:

  • A szokásos jótállási időszakra érvényes: 24 hónap a végfelhasználók számára és 12 hónap a vállalati azonosítóra történő vásárlás esetén.
  • Ez nem vonatkozik a „felbontottként” vagy az „újszerűként” vásárolt telefonokra.
  • A OnePlus 7, 7 Pro, 7T és 7T Pro modelleknél az „újszerűként” megjelölt darabokra is vonatkozik.
i Ezek a cikkek is érdekelhetnek az AlzaMagazine-ban:

A OnePlus terméktulajdonosokat arra kérjük, hogy a saját idejük megtakarítása érdekében használják a oneplus.com webhelyen található reklamációs űrlapot. Ennek köszönhetően rendkívüli szolgáltatást és a lakhelyüktől történő szállítást szereznek, valamint 10 napon belül megkapják a reklamált telefont, ami a törvényes reklamáció időtartamának egyharmada.

Az Ön adatainak védelme fontos számunkra

Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.

További információ
Értem Részletes beállítások Elutasít mindent
P-DC1-WEB20