Ezen az oldalon találod a(z) DEEBOT OZMO T8 AIVI témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy DEEBOT OZMO T8 AIVI vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) DEEBOT OZMO T8 AIVI fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Érdeklődöm, hogy ki a gyártója a DEBOT OZMO T8 AIVI robotporszívónak? Hol van a szervíz? Hol lehet megnézni működés közben? Hogyan lehet kiegészítőket, alkatrészeket rendelni? Hogyan érhető el bármilyen kapcsolat ügyfélszolgálathoz, gyártóhoz? Van-e vásárlói referenci? Hol olvashatok véleményeket?
05. 03. 2021
Üdvözöljük!
Az alábbi elérhetőséggel tudunk szolgálni:
E-mail: [email protected]
Tel: 061-9989701 (helyi díj )
Hétfő-Péntek 8:30 - 17:00
Alkatrészek sajnos nem rendelhetőek webshopunkon keresztül.
Jelelneg dolgozunk a ezen termékek piacunkra való bevezetésén.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.