Ezen az oldalon találod a(z) WowME Kids 4G blue témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy WowME Kids 4G blue vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) WowME Kids 4G blue fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Üdvözlöm!
Ha az órat hívom, akkor kijelzi a nevet ,viszont ha az óraról hívom a telefont, akkor magantelefonszamot ír ki .
Illetve az SOS gomb megnyomasaval is magantdlefon jelenik meg a kijelzőn.
Be lehet ezt allítani?
08. 10. 2023
Üdvözlöm!
Az hogy az óra anonim hívást kezdeményez vagy sem a szolgáltató beállításain alapul. Kérem próbálják meg kivenni a SIM kártyát és egy mobiltelefonba behelyezve tesztelni, illetve kikapcsolni az anonim hívást (CLIR funkció).
Szép napot!
20. 07. 2022
Üdv. Szeretném megkérdezni, hogy mit csináljak, ha wifi nélkül soha nem online a készülék? A mobiladat menüpont alatt mit válasszak ki? Már számtalanszor újraindítottam és minden opciót kipróbáltam...
31. 10. 2022
Üdvözöljük!
Köszönjük a kérdését.
A kollégáink válasza alapján az órát a használati utasítás segítségével kell elindítani.Tudunk segíteni Önnek ez esetben, hogy megoldódjon a probléma, viszont kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] e-mail címen.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
26. 02. 2022
Üdvözlöm! Gyermekem véletlenül bekapcsolta a repülőgépuzemmodot az órán és nem találjuk, hogy hogyan kell megoldani a problémát sem az órán sem az alkalmazásban. Segítséget köszönöm
28. 02. 2022
Üdvözöljük!
Köszönjük a kérdését.
Kérjük végezze el a távoli újraindítást az alkalmazáson keresztül.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
02. 03. 2022
Köszönöm a választ! Sajnos nem sikerül az alkalmazáson keresztül ujrainditani, azt írja, hogy nincs kapcsolódva a telefon. WiFi be van kapcsolva, mobil adat szintén van elegendő. Kikapcsoltuk az órát, és az órán keresztül indítottuk újra, de így sem működik. Választ köszönöm
20. 12. 2021
A saját szám kijelzéset nem lehet beakopcsolni az órán?
10. 01. 2022
Üdvözöljük!
A saját szám kijelzése funkció nem bekapcsolható az okosórán.
További kellemes napot kívánunk!
11. 09. 2023
Üdvözlöm, a saját szám kijelzése nagyon fontos, erről nem kaptunk tájékoztatást a vásárlás előtt. A WowME Tracker applikáció is hiányosan működik. Egyes funkciókat meg sem lehet nyitni és a szöveg is több helyen hibás. Ezeket tudjak orvosolni? Ha nem akkor az órát visszavisszük, az árát visszaadják?
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.