Oldal frissítése

Reklamáció vagy termékvisszaküldés? Könnyedén - az AlzaBoxon keresztül.

Mostantól visszaküldheted az árut vagy akár reklamációt is intézhetsz az AlzaBoxon keresztül is. Mindezt olyan kényelmesen, mint amihez a csomagok átvételekor már hozzászokhattál.

„Gyorsan, ingyen és kényelmesen az Alzaboxon keresztül“

AlzaBox

Hogy is van ez?

  1. Hozz létre egy reklamációt az online fiókodban.
  2. Jelöld meg a csomagot a reklamáció azonosítószámával.
  3. Nyomd meg a "Küldés" opciót bármelyik AlzaBoxon, írd be az reklamáció azonosítószámát, és helyezd a csomagot a nyitott fiókba.
  4. És már kész is vagy!

Az egyetlen korlátozás a csomag mérete

A dobozok nem felfújhatóak - tehát az AlzaBoxba helyezhető csomag maximális mérete 43 × 33 × 57 cm. Az AlzaBox fiókja automatikusan kinyílik az árucikk méretének megfelelően, de ha nem fér bele, akkor nagyobb fiókot is kinyithatsz.


Az AlzaBoxon keresztül történő áruvisszaküldés vagy reklamáció ingyenes

Nem kell aggódnod a további költségek miatt. A legnagyobb költség a Te időd lesz, és mi még ezt is minimálisra csökkentettük - nem fogsz fél percnél tovább tartózkodni a boxnál.


A csomagot bármikor leadhatod

A legtöbb AlzaBox felhasználó a rugalmasságot kedveli, mivel akkor veszik át a csomagot, amikor csak szeretnék. Ugyanez a rugalmasság áll rendelkezésükre a visszaküldés és a reklamáció terén is.


Az Ön adatainak védelme fontos számunkra

Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.

További információ
Értem Részletes beállítások Elutasít mindent
P-DC1-WEB15