A reklamáció száma egy egyedi azonosító szám, ami egyedileg lett a termékhez hozzárendelve, és segíti a reklamáció státuszának a nyomonkövetését. A reklamációs szám használata lecsökkenti a pontatlanságból származó hibalehetőségeket vagy félreértéseket, és felgyorsítja a kommunikációt. Mielőtt a reklamációs számot megadjuk, néhány egyszerű ellenőrzést végzünk el, hogy megerősíthessük, hogy a termék nálunk lett vásárolva és vonatkozik a termékre a garancia.
A reklamáció számának megszerzése egyszerű. Jelentkezzen be az Én Alza fiókom menübe, töltse ki a szükséges információkat, és kövesse az utasításokat. Végezetül a Reklamációs Osztályunkra küldje vissza a terméket és a számlát, és tüntesse fel a reklamációs számot.
Felhívjuk a figyelmét, hogy a reklamációs szám nem helyettesíti a számlát.
A reklamációs számot tisztán és kivehetően fel kell tüntetni a visszaküldendő termék dobozán. Ha több reklamációt küld el egy dobozban, kérjük, hogy csatoljon egy listát a termékekről, és egyenként jelölje meg a termékeket a vonatkozó reklamációs számokkal. Ha nem kapott reklamációs számot, a terméket a vásárlást igazoló dokumentummal, a hibákat részletező leírással és érvényes elérhetőségekkel együtt kell visszaküldeni.
Több emailt fog kapni a reklamációjának státuszáról, amelyekben informálni fogjuk Önt a reklamált termék Reklamációs Osztályunkra történő beérkezéséről, a reklamáció rendezésének részleteiről. Leellenőrizheti a reklamáció státuszát az Én Alza fiókom menüpontban.
A reklamáció és a termékvisszaküldés megtételéhez a következő elérhetőségek közül választhat.
Postai cím:
Alza.hu - Reklamáció
Budapest
Róbert Károly krt. 54-58.
1134
E-mail:
Telefon:
06-1-701-1111