Érdekelnek a különböző vélemények, hozzászólások a(z) Thrustmaster T300 RS témával kapcsolatban? Nálunk 170 felhasználó egyelőre 5 csillagból 4,7-t adott. Ezen az oldalon alább olvashatsz is más vásárlók tapasztalatairól a(z) Thrustmaster T300 RS termékkel kapcsolatban. Örülni fogunk, ha a(z) Thrustmaster T300 RS megvásárlása után te is írsz értékelést.
Logitech G27 és Logitech G29 kormányaim után kerestem hasonló árfekvésű de megbízhatóbb kormányt. A Thrustmaster felülmúlja őket: halkabb, strapabíróbb, robosztusabb. Nem kattog, nem csörög. Habár a manuális váltója sokkal drágább, mint a Logitech váltója, de ahogy árkülönbség is mutatja, össze sem hasonlíthatóak a Thrusmaster váltójának javára. A váltó megvételével már jóval drágább lett a végeredmény a Logitech G29-hez képest, de pár hónap használat után gondolkodás nélkül újra a Thrustmaster kormányt és váltót vásárolnám.
A kormányon kicsit kevesebb a gomb a Logitech G29-hez képest (ami miatt kevesebb gyorsan állítható autó beállítást társíthatunk) , de összességében elegendő.
A kényszer-visszajelzés elég erősnek tűnik számomra (a játék beállításától függ).
Szoftveresen állítható maximális forgási szög. Ha ezt elérte, a kormánykerék élesen elkezd húzódni az ellenkező irányba. Bár nem nyomom erőteljesen túl ezt a határt, szinte úgy érzem, mintha lenne egy megálló. (Autóspecifikus játékokban nem működik ilyen jól, nem tudom, hogy csak a játék ad-e szoftveresen gyenge parancsot, vagy ezt az erősebb féket a kormánykerék korlátozza a sofőr által beállított határokhoz. )
A fékpedál legalább egy kicsit merevebb, mint a másik kettő (nem próbáltam stopperrel).
A kormánykeréknek nincs játéka (amikor többszöri próbálkozásra végre jól illeszkedett), szilárdan tart, azonnal reagál a fordulásra.
Az első darab, amit reklamálnom kellett, az egyik pedál nem működött.
A pedálok minősége megkérdőjelezhető.
A kormánykerék műanyagja hosszú ideig tartó játék közben a kezedhez tapad. A söprőlapátok elég jól felfogják a szennyeződéseket.
A kormánykerék kalibrálása úgy tűnik, mintha el akarná pusztítani önmagát. Először teljesen balra, majd teljesen jobbra. Jó lenne, ha végül központi pozícióban maradna, de általában valahol a szélén köt ki.
A kalibrálás mindig akkor indul el, amikor az USB tápellátás bekapcsol, ami például nálam akkor is megtörténik, amikor kikapcsolom a laptopot.
Az USB-kábel nem eltávolítható.
A szorítómechanizmus nem túl praktikus. A csavar az asztal aljához nyomja a lábakat. A probléma az, hogy amikor elfordítom a csavart, természetesen a lábak is el akarnak fordulni. Végre van ott egy bevágás, de még abban is elfordulhat egy kicsit az alsó rész. (Ez nem probléma, ha egyszer tervezi felszerelni).
A kormánykerék tengelye nincs teljesen középre állítva.
Amikor elkezd melegedni, nem éppen csendes (de általában a játék elnyomja, így ez nem jelent problémát, kivéve, ha fejhallgatóval játszol, amikor valaki más is van a szobában).
Eltartott néhány próbálkozásig, mire sikerült meghúznom a kormánykereket a talapzathoz rögzítő csavart. Nem volt éppen kellemes, amikor egy terepjárósabb versenyen meglazult a kormánykerék.
A négyzet, a háromszög, a négyzet, a kör és az X gombok nem éppen intuitív módon vannak elhelyezve. A menüben az OK-t használhatod, verseny közben néha nehéz megtalálni őket.
A szennyeződések bejutnak a pedálokba, és megtapadnak a barna zsiradékon. Valószínűleg időnként meg kell tisztítani, vagy kenni kell, hogy a pedál ne nyikorogjon.
0 ×Jelentés
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.