Nagyon kellemesen meglepett a kerékpár geometriája, amely kényelmes, de a könnyebb dombokon is jól mászik. Figyelembe véve az árat (akciósan), amiért a kerékpárt vettem, egy karbon váz karbon kerekekkel szinte irreális. Kellemes meglepetés a Fizik karbon nyereg is, plusz a Shimano GRX szettje, csak abban látok egy kis hibát, hogy nem egysoros, hanem több sorból van összerakva. A fékek 400 (nem 600, mint ahogyan azt állítják), a váltó a hajtókarokkal együtt 600, a váltóváltó pedig 810. Egy másik kisebb csalódás volt számomra a HB-RS470 keréktárcsák, amelyeknek elég nagy a bekapcsolási szöge, és a pedálozás folytatásakor enyhe szorítás érezhető (de ez csak nagyobb sebességnél érzékelhető). A kerekek súlya, összehasonlítható az alumínium kerekek 10k (Mavic Ksyrium Disc) 🥲. Amikor megvettem a kerékpárt, a megadott súly majdnem egy kilóval alacsonyabb volt, mint most, ami a valóságnak is megfelel, körülbelül 9,7 kg-ot nyomott pedálok nélkül L méretben. Személy szerint ez soknak tűnik egy teljesen szénszálas kerékpárhoz, de az árért...
Ami a gumikat illeti, elég lassú benyomást keltenek, és sajnos ez egy drótos verzió. A kerékpáromra 28 mm-es országúti gumikat szereltem, és a különbség észrevehető, de természetesen a csillapítás rovására. Azt, hogy ez egy olcsóbb márka, megerősíti a gyári beállítás, ami jobb, mint amire számítottam a hozzászólások átnézése után, de nem 100% -os, amit egy pillanatra meg kell adni. Az, hogy a kerékpár egy karcolással érkezik, amit valószínűleg alkohollal festettek át, szintén nem olyasmi, amit a márkás kerékpároknál gyakran látni. Az előnye a Kolofix szerviz támogatása, amelyet valószínűleg hamarosan igénybe veszek a féknyergek meneténél lévő ülőfelületek marásához A kerékpár látványa, ha újra döntenék: El vagyok ragadtatva a kerékpárral, ami az árat illeti, ez egy több mint érdekes vásárlás valamilyen eseményen, de a kivitelezés minőségét, a gyári beállításokat, a súlyt és a felszerelt alkatrészeket tekintve inkább máshol keresnék teljes áron.