Érdekelnek a különböző vélemények, hozzászólások a(z) Ratikon EHT 9.1 mérete 21"/XL piros témával kapcsolatban? Nálunk 28 felhasználó egyelőre 5 csillagból 4,7-t adott. Ezen az oldalon alább olvashatsz is más vásárlók tapasztalatairól a(z) Ratikon EHT 9.1 mérete 21"/XL piros termékkel kapcsolatban. Örülni fogunk, ha a(z) Ratikon EHT 9.1 mérete 21"/XL piros megvásárlása után te is írsz értékelést.
kerék ok, de a váltónak lehetett volna nagyobb hatótávja, vagy legalább nagyobb fogaskerék a motoron, a legkeményebb fokozat nagyon gyenge. lefagy a klasszikus italtartó felszerelésének lehetetlensége, a lámpák hiánya (még ha a kijelzőn a " lámpa felkapcsolása" is látható, nincs hátsó kerék lámpa), az akkumulátor nagyon lassan kihúzható ( ha valaki a biciklin kívül tervezi tölteni az akkut, azt az irodába kell vinni, tényleg ruganyos), a váltó rosszul volt beállítva a szállításkor, de ez könnyen megoldható. összességében, majd elégedettség
szilárd motorteljesítmény
alacsony ár
már kényelmes
jó menettulajdonságok villanymotorral és anélkül
a lámpákat a csomag nem tartalmazza
nincs rögzítőnyílás az italtartónak
A sebességváltás legmagasabb fokozata még mindig túl gyenge, 35 km/h feletti vezetésnél az embernek hihetetlenül nagy lábsebességgel kell rendelkeznie
Értékelve: 2023. 07. 26., változat: Ratikon EHT 9.1 mérete 17"/M piros
Hitelesített vásárlás
Elégedettség
központi motorral,
Csendes, egyenletes működésű motor.
hidraulikus fékek. (nagyobb érzékenység a fékezésre) Ajánlott.
a keret magas, 160cm magasságban van egy keret pontosan. A 140 cm-es keret fölött nem éri el a földet. Válassza ki tehát a megfelelő keretméretet.
Remek kinézet
a szélesebb gumiabroncsok kényelmesebb utazást tesznek lehetővé
Tiszta Lcd kijelző az értékekkel és a pillanatnyi fogyasztással w stb.
0 ×Jelentés
Anonim felhasználó
Értékelve: 2023. 05. 22., változat: Ratikon EHT 9.1 mérete 17"/M piros
Hitelesített vásárlás
Nincs semmi összehasonlítási alapom, és nem vagyok szakértője az alkatrészleírásoknak, de remekül vezet. Csak lépjen be az 1. sebességbe, és máris van ereje. Az emberek megfordulnak, hogy megnézzék, tényleg gyönyörű. Nem vezettem messzire, így az akkumulátort még nem teszteltem, de 35 km-t vezettem, és az akkumulátor az összes kötőjelet mutatta, tehát azt hiszem, rendben van. Ahogy valahol már említettem, a piros szín valóban kicsit más, mint a fotón, de szerintem szebb, élénkebb, kicsit narancssárgás - kicsit rikító. A srácok az Alza-tól kipakolták a kerékpárt egy hatalmas dobozból, és betették az autómba (Audi A5) az első kerékkel együtt, és jól illeszkedett. Van súlya, de ha leveszem a nehéz akkumulátort (kb. 3 kg), magam is be tudom tenni az autóba.
Egyébként az ár nagyszerű!
A japán motor talán kitart.
Ez egy gyönyörű kerékpár pirosban
Meglepett a mellékelt fényvisszaverők
Nincsenek cseh nyelvű utasítások
a kerékpár elég nagynak tűnik ahhoz, hogy egy 160-170 cm-es személy számára "M" méret legyen. 169 éves vagyok, és úgy érzem, hogy ez egy "L".
nehéz akkumulátor (kb. 3 kg)
a nyereg nem csökkenthető tovább - az 1. fokozatban van, és 10 részből áll, de már nem lehet behelyezni a keretbe. El kell vágnom a csövet!
ezek csak apró dolgok, a kerékpár öröme érvényesül
0 ×Jelentés
Az Alza válasza
2023. 05. 25.
"Az Alza szerkesztőségének megjegyzése - köszönjük a figyelmeztetést, és elnézést kérünk. Az utasításokért közvetlenül az ügyfélszolgálati csapatunk fogja felvenni Önnel a kapcsolatot. Szép napot"
A kerékpárt egy régi 29'' MTB alkatrészeinek frissítésére vásároltam. Eredeti állapotában teljesen elegendő ebike kirándulásokhoz a burkolt és max. mezei/erdei utak, ahol elegendő egy kényelmes rugós villa. Az eredeti patron nem rendelkezik a dombosabb terepen való használathoz szükséges hatótávolsággal. Miután kb. 2500,- CZK-ért korszerűsítettem egy kazettára és Microshift Acolyte váltóra (az eredeti diófára illik), és beszereltem egy légvillát a régi kerékpárból, a Ratikon egy teljes értékű XC ebike lett, funkcionálisan összehasonlítható a "neves" márkák ebike-jaival a 40-60.000 CZK árkategóriában. A legmeglepőbb dolog a Vinka kifinomult meghajtása és az akkumulátor, amely az én 100kg-omnál könnyedén kibírt kb. 55km-t nehéz terepen (Beszkidek) és könnyebb használattal aszfalton még a megadott 80km-t is. Hasznos lenne tartalék akkumulátorokat készletezni, de akkor ki vásárolna drágább kerékpárokat, igaz: ) valósul meg.
Verhetetlen ár/teljesítmény arány
Vinka motor
Az akkumulátor jól tartja a kapacitást
A bejelentett tartomány illeszkedik
Jó alap a további fejlesztésekhez
OK terepgumik
Alkalmazható hidraulikus fékek
Jó alap a további fejlesztésekhez
Nem lehet külön akkumulátort vásárolni
A villa, a kazetta és a váltó nem alkalmas terepen való használatra
A könnyű töltő nem kelt bizalmat
0 ×Jelentés
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.