A fejek úgy működnek, ahogy kell, de ha utólagos szervizre van szükséged, csak dobd el, Nincs utólagos szerviz, és körülbelül 4 hónapja foglalkozom a NETATM DE-vel. Rengeteg idejük van mindenre, és egy agyatlan (chat bot, AI hívja, ahogy akarja) e-mailre válaszolnak. Egy egyszerű kérdést írtam:
Kérhetek egy listát az értékesítés utáni szervizközpontokról? ( Küldtem egy fotót a sérült fejről + fotót a sorozatszámról a csatolmányban.
Kb. 5 alkalommal fogok válaszolni minden alkalommal kb. 14 nap alatt Kedves Ügyfél!
Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Netatmo ügyfélszolgálatával.
Megteszem, amit tudok, hogy segítsek neked. Nem értem azonban a kérését.
Megtenné, hogy újrafogalmazza ezt, és hozzáadna minden olyan részletet, ami segíthet megérteni (pontos hibaüzenet, képernyőkép, fotók. )?
Meg tudná mondani a készülék sorozatszámát is?
Előre is köszönöm.
Lisa
Technikai szakember Még ki is futottam, hogy kitöltsek egy elégedettségi felmérést körülbelül 2 hónap után, anélkül, hogy az RMA-mat lezárták volna.
Ma végre egy szakíróhoz méltó véleménycikk: ) Kedves vásárló, Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Netatmo ügyfélszolgálatával.
Nincs tudomásunk arról, hogy a Netatmo rendelkezik fizikai irodával a Cseh Köztársaságban, mivel a Netatmo csak e-mailben nyújt technikai támogatást.
Nagy figyelemmel olvastam a hozzászólását, és szívesen segítek.
Az Ön által említettek alapján úgy tűnik, hogy a készülék hibás.
Ha a terméket kiskereskedőtől vásárolta, kérjük, forduljon közvetlenül a kiskereskedőhöz, hogy jelentse az esetet.
Ha további információra van szüksége, forduljon hozzám bizalommal.
További szép napot!
Lisa
Technikai szakember GONDOLJ JÓL GONDOLJON MEG, MELY TERMÉKEKRE TÖLTÖTT 10K-t. Sajnos rosszul választottam, ezért írtam ezt a véleményt, hogy könnyebb legyen dönteni egy esetleges vásárlásról, és remélhetőleg eléggé elkedvetlenítettem.