Teljes ostobaság. A kamera nem rendelkezik automatikus be- és kikapcsolással a járművel. A modern autókban a legtöbb gyújtószerkezet állandó áramellátással működik, azaz. A kamera állandóan megy(igen kipróbáltam) egyeseknek talán megéri, de ha a garázsban parkolsz, akkor nem. Ha elmegy nyaralni, és elfelejti kihúzni, a zseblámpa kiesik. USB-hez csatlakoztatható az ALE billentyűvel történő bekapcsoláshoz. A kamerában van egy szoftver, és amikor csatlakoztatja az USB-t, azt hiszi, hogy fájlokat akar olvasni (videókat nézni). És ahelyett, hogy a motor bekapcsolása után azonnal elkezdené a felvételt, egy párbeszédpanelt jelenít meg, hogy a fájlokat vagy a felvételt szeretné-e megtekinteni. Ahhoz, hogy elkezdje a filmezést, gondolkodnia kell, és minden alkalommal ki kell kattintania a párbeszédet. Valószínűleg a kamera nincs hozzászokva ehhez a módszerhez, ezért a felvétel gomb megnyomása után is újraindul, és az egész folyamat megismétlődik. A kamera bekapcsolása, a lejátszás/felvétel párbeszéd, el kell kattintani, és ezt már talán 10 alkalommal csinálta vezetés közben. Végül feladtam, és kihúztam helyette. A tükör túl hosszú. Ez azt jelenti, hogy a vezetőoldali napellenzőt körülbelül félig le lehet húzni, de utána túl nehéz, és nem lehet tovább húzni. Radart kellene jelentenie. Ostravában élek, ahol rengeteg a radar. Naponta több mint 300km-t vezetek Ova-ban, de az egész városban 1 radart jelent(ahol amúgy is csak egy kamera van) Még más városokban sem jelentett semmit. A kamera a visszapillantó tükröt helyettesíti. Azonban a kijelzőn keresztül visszafelé néz, nem pedig egy tükrön keresztül, mint egy normál tükör esetében. Sokáig tartott, amíg megszoktam. Ez nem 100%-ban utólagos. Lényeg a lényeg: szörnyen jól néz ki, de szar. Csak ez a baj vele. Azonnal eladtam, és vettem egy kisebb, ugyanilyen feltűnésmentes fényképezőgépet.