Hitelesített vásárlás - árösszehasonlítóból származó értékelés
egyesek egy napig dolgoznak, mások kettőig, legfeljebb egy hétig. Hirtelen a kamera piros fénye kigyullad és leáll, még a kamera újraindítása sem segít. Sajnos három fényképezőgépem van, és mindegyik egyforma.
Rengeteg elvesztegetett órám van a kamerában. Az apphoz órák után sem tudtam hozzáadni. Miután felvettem a support-tal a kapcsolatot, közölték, hogy gyárilag hibás firmware-rel érkezik a készülék, de már nem tudták visszahívni. Új firmware telepítése szükséges. A kézikönyv semmit nem mond a hibaüzenetekről, a tásítás az új firmware-rel is csak többszörös próbálkozás után sikerült. Ezek után azt kellett tapasztalnom, hogy 4-5 percig online van, utána 4-5 percig offline, tehát az idő felében csatlakozni sem lehet a kamerához. Ez így használhatatlan. Valószínűleg egy úgy firmware-rel javulnak a dolgok a jövőben, de nem akarom kivárni.
Az anyag benne van a kamerában, de szoftveresen egy katasztrófa.
Akkumulátor + napelem kombó
A termék hibás firmware-rel érkezik, a support e-mailen küld javított firmware-t. Az app társítás addig nem működik, amíg nincs telepítve.
Használati útmutató 2 mondatos, az app társításon kívül semmilyen információt nem tartalmaz.
2 különböző használati útmutató a weben és a dobozban
Társítás után 4 percig offline, aztán 4 percig online, tehát az idő felében nem működik.
Felhőalapú tárolás csak a saját fizetős szolgáltatásukra lehetséges (nincs OneDrive / Google Drive / NAS support)
Két darabot üzembe helyeztem, az első a leírtak szerint működik, csak néha szinte egész nap jelentkezik a „Camera offline” alkalmazás. Nehéz megmondani, miért, mert a felhő ökoszisztémája nem tesz lehetővé diagnosztikát. A második kamera nem indult el, és azt jelentette, hogy nem sikerült csatlakozni. A kísérletek során azt tapasztaltam, hogy az egyik SIM-kártya egyszerűen nem csatlakozik. A PIN ki volt kapcsolva, mindkét kártya gond nélkül működött a telefonban és az LTE-ben is. Mindkét kártya a „Cactus”-tól származott, különböző időszakokból, az egyetlen látható különbség a hálózat kijelzésében volt a mobilon, ahol a törött kártya „T-mobile Cactus”-ként jelent meg, és csak „Cactus”-ként funkcionál, nem tudom hol. a hiba az, de lehetséges, hogy vannak más SIM-ek, amelyekkel nem működik a kamera. A második kamera már egy hete működik, így nehéz megmondani, hogy időnként lecsap-e.
Eközben a napelemnek sikerül feltöltenie az akkumulátort
Ahol a hálózati tápellátás és az LTE-n kívüli csatlakozás nem tartozik a kevés megoldások közé
Ha működik, akkor jól működik
Minimalista útmutató, amely nem írja le a kamera hangüzeneteit és a jelzőfény funkcióját
Néha működésképtelen, lehetetlen elemezni, hogy miért
nem lehet letölteni a videót a kártyáról kábelen keresztül, a videokártya egy egzotikus kodekben van tárolva, valószínűleg azt akarják, hogy a felhasználó fizessen a felhőalapú tárolásért
Csak PIR érzékelővel aktiválható, de ez az egyetlen lehetőség akkumulátorról. A kamera csak a szükséges ideig kapcsol be. Érdemes lehet engedélyezni a videoérzékelést, miközben megfelelő teljesítményt biztosít
Gyors telepítés, csak ki kell kapcsolni az adatkártyán lévő tűt.
semmi, eddig nagyon boldog vagyok.
0 ×Jelentés
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.