Hogyan írjam le a tapasztalataimat? 7K-t fizettem ezért a tábláért vásárláskor. Csak " minőségi" árut akartam venni. Nos, valószínűleg így. ASUS MÁRKA SOHA TÖBBÉ. Én így foglalnám össze: van itthon egy Asus monitorom 30K-ért - le kell szögeznem, hogy nincs (! ) normál színes kijelző, és nem hasonlítható össze. A legtöbb színpadi mód szó szerint tragédia. Szenved az ún ragyogó hatás. Vettem egy laptopot az Asustól 44 ezerért. egy éven belül 4x30 nap panasz esetén. Mondanom sem kell, minden sikeres - kicserélték a hűtést, kicserélték a táblát, de a probléma nem oldódott meg. Már a harmadik panasz alkalmával megtudtam az internetes közösségtől, hogy az Asus vásárláskor már 6 hónapja tudta, hogy hibás árut árul. Ennek ellenére ez nem tántorított el attól, hogy újra megvegyem ezt a táblát (! ) az Asus márkától. Minden rendben volt, amíg nem vettem egy NAS-t, és bedugtam a CAT6A kábelemet ehhez az alaplaphoz. Eszembe sem jutna, hogy egy mindvégig rendesen működő kártya 2,5 GbE-re váltva azonnal meghibásodhat. Persze gondoltam, hogy hibás kábel, hibás új NAS, szoftverhiba, ezért vettem még egy 2,5 GbE switchet. Mindig ugyanaz a probléma. Vettem egy USB hubot 2,5 GbE-vel, bedugtam a kábelt és minden rendben volt. Abban a pillanatban nekem " kattant". Nincs hibás kábel, kapcsoló, NASka. Igen! Még új hálózati kábeleket is vettem. Elkezdtem pingelni a NAS-t a laptopról (wifi-n keresztül, ahol esetleg kimaradásokra számítok) és erről a kártyáról a kábelen keresztül. nos mit gondolsz? Kimaradások a kártya hálózati kábelén keresztül. amikor már tudtam, hogy a tábla hibás, elküldtem neki kárigényre - sikeresen. Visszaküldték, mondván, hogy megjavították. Tiszteletben tartom, hogy átrepülnek a táblán lévő bogar felett – ha sikerül, az nagyszerű. Az Asus így javította meg évekkel ezelőtt a deszkámat - sikeresen. Körülbelül 24 óráig volt itthon. teszteltem. Ugyanaz a hiba. Tehát küldtek nekem egy állítólag javított terméket, amelyen ugyanaz a hiba látható? Igen, valóban. Így hát visszaküldtem nekik. A panaszt elutasították. Változnak az idők, változnak az emberek a cégeknél is, és ami évekkel ezelőtt minőségi és minőségi szolgáltatás volt, ma már egyszerűen nem érvényes. Minőségi laptopot szeretne vásárolni? Én a Lenovo-t ajánlom. Minőségi alaplapot szeretnél? A Gigabyte-ot ajánlom. Minőségi monitort szeretnél? HP-t ajánlok. ASUS CSAK NEM! És ez volt az utolsó termék, amit az ASUS-tól vásároltam, és sok ilyen termékem volt, és általában konkurens márkákkal dolgozom! Legfeljebb a kirakatba való kihelyezésre való, mert számomra jelenleg egy túlárazott és használhatatlan ócskavas darab.