A tévé telepítése után azt mondták, hogy 2 órán belül nem szabad bekapcsolnom a terméket. Tehát 2 óra után bekapcsoltam a TV-t, és egy kicsit a nézés után észrevettem, hogy a képernyő felén fehér vonal húzódik. Azt hittem, hogy ez egy szoftverhiba, de minden streaming platformon ugyanaz volt. Végül úgy döntöttem, hogy panaszt írok, az Alza nagyon készséges volt, hogy azonnal kicserélje a terméket, a rossz termék elvételével és az új termék azonnali elhozásával együtt. Másnap a vonal eltűnt, máig semmi hasonló nem jelent meg a tévében. A kép tökéletes, ahogy kell, és a hang is. Egy megjegyzés, amikor megvásároltam a terméket, bejelöltem a dobozban, hogy a dobozokat magammal viszem, azonban nem tudom, hogy milyen lenne a követelés esetén, ha a terméknek egy fióktelepre való átvitelével kell foglalkoznom, mivel a TV elég nagy, hogy hordozhassam, így hajlamos lennék arra, hogy elhagyjam őket erre az esetre (Hacsak az alza valahol nem tartja a dobozokat ezeknek a termékeknek, hogy megkönnyítse számukra a szállítást. ) Összességében nagy megelégedettség a termékkel, annak ellenére, hogy az elején volt egy kisebb bosszúság. Az utolsó dolog az, hogy a WebOS elkezdett minket időnként vágni, miután átmentem a 4. streaming platformon, de az utolsó firmware-frissítés után nem történik meg.