Ezek a rendelkezések a felek közötti kapcsolatot szabályozzák a "60 napon belüli termékvisszaküldés opció"-ra vonatkozólag (a továbbiakban "Szolgáltatás"), másik oldalon a vállalat az Alza.cz a.s., ID 27082440, Adószám: CZ27082440, cím: Jankovcova 1522/53, 170 00 Prága, a Prágai Városi Bíróságon került bejegyzésre, okiratszám: 8573 (a továbbiakban "Szolgáltató") a másik oldalon az Ügyfél (a továbbiakban "Ügyfél") ezek a feltételek vonatkoznak az összes kapcsolódó ügyletre, amik a szolgáltatásokra vonatkoznak.
A szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos szerződés akkor jön létre, amikor az ügyfél a szolgáltató által üzemeltetett webáruházakban, a szolgáltató által értékesített kiválasztott termékekkel együtt megerősíti a kosárban a szolgáltatást, és a szolgáltató számlát állít ki erről.
A Szolgáltató garantálja az ügyfélnek, hogy a terméket visszaküldheti bármilyen indok nélkül a vásárlástól számított 60 napon belül, az alább található feltételek szerint, ha a vásárló pénzvisszafizetést kér, vagyis felhasználja a szolgáltatás az alább meghatározott időtartamra.
A Szolgáltató köteles szolgáltatást nyújtani, tehát az ügyfélnek lehetőséget nyújtani a megvásárolt termék indoklás nélkül történő visszaküldéséhez a meghatározott időn belül, ha:
Abban az esetben, ha az ügyfél teljesíti a felhasználandó szolgáltatásokra vonatkozó feltételeket, az ügyfél a termékre vonatkozó pénzvisszafizetést kap, ami az Áfa értékét tartalmazza. Abban az esetben, ha az ügyfél felhasználja a szolgáltatást, és pénzvisszafizetést kér a termékre, és a termék állapota "rossz" vagy "károsodott", akkor a vásárló a visszaküldött termék csökkentett értékben történő pénzvisszafizetésére lesz jogosult, ami 0 Ft érték is lehet.
A termékek állapotának meghatározása a vonatkozó szolgáltatás keretében
Jó
Rossz
Károsodott
A szolgáltatás a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján és az Alza által biztosított elállási jogot nem érinti, azt a fogyasztó a jelen szolgáltatástól függetlenül jogosult igénybe venni.
Abban az esetben, ha az ügyfél egy fogyasztó, akkor jogában áll elállni a szerződéstől, ami a szolgáltatás nyújtására vonatkozik, a vonatkozó törvények szerint, bár ilyen esetben az ügyfélnek a szerződéstől történő elállás pillanatában a jogalap nélküli gazdagodás miatt a szolgáltatónak a szükséges térítést meg kell adnia.
Az Ügyfél tudomásul veszi és elfogadja, hogy amennyiben a Szolgáltató által felajánlott, a vételár esedékes fizetésére vonatkozó lehetőséggel vásárol árut, és a szolgáltatást ezen áruval együtt vásárolja meg, akkor az árura vonatkozó adásvételi szerződésnek a vételár teljes kifizetése előtti időpont előtti felmondása esetén a Szolgáltató nem köteles a szolgáltatás vételárát az Ügyfélnek visszatéríteni. Ez a korlátozás természetesen nem érinti a fogyasztó törvényes jogait.
Ha az ügyfél teljesíti a szolgáltató által meghatározott, és a termékszolgáltatás pénzvisszafizetésére vonatkozó feltételeket, a szolgáltató indokolatlan késedelem nélkül, és a megvásárolt szolgáltatás teljesítése után a termék vásárlási árát az ügyfélnek visszajuttatja, adott esetben a vásárlás árát jóváírás formájábám téríti vissza a vásárlónak, ami további vásárlás alkalmával is felhasználható.
A rendelkezések 2022.6.15-től érvényesek és hatályosak, míg a szolgáltatás specifikációja elérhető a Szolgáltató központjában és a Szolgáltató által működtetett webáruházban.