Évekkel ezelőtt a Google egykori munkatársai választ kerestek arra, hogyan tudják gyermekeik aktívan használni a technológiát a fejlődésük érdekében, ahelyett, hogy csak passzívan fogyasztanák a digitális tartalmakat. A kutatás eredményeit figyelembe véve megalkották az interaktív Osmo oktatóeszközt, amellyel fejlődik a gyermekek tudása, valamint bővülnek az ismereteik a modern technológia és a kiterjesztett valóság segítségével. Az alapelv kidolgozásakor a fejlesztők az élet különböző területeit érintő ismeretek átadására, a tanulásra és a fejlődésre fókuszáltak, például szókincs és olvasás, alapvető programozás, matematika és számtan, kritikus gondolkodás és problémamegoldás, kreativitás és képzelőerő. Végül, de nem utolsósorban, az Osmo nagyszerű eszköz az idegen nyelv szórakoztató elsajátítására is. Az Osmot világszerte jelenleg több mint 30 000 iskolában használják.
Az Osmo a kiterjesztett valóság elvén alapszik. Első lépésként helyezd az iPadet az állványra, majd az érzékeléshez a reflektort rögzítsd a tablet tetejére. Ezután válassz ki egy játékot vagy tantárgyat az alkalmazásban, és az iPad kijelzőjén azonnal megjelenik, hogy mit kell tenned, építened vagy rajzolnod. A valós idejű hang- és vizuális visszajelzéssel a gyerekek stresszmentes környezetben,kísérletezéssel tanulhatnak.
Az Osmo szórakoztató módon számos területen fejleszti a gyermekek készségeit, például problémamegoldás és rejtvények, kritikus gondolkodás, matematika, összeadás, számolás, kivonás, szorzás, földrajz, kézzel történő rajzolás, hallás utáni megértés, finommotorika, olvasás, fizikai ismeretek elsajátítása, helyesírás tökéletesítése, programozás, szókincs és idegen nyelvek tanulása.
Ebben a készletben a főszerepet a pizza játssza, amelyet a gyerekek sütnek majd a vásárlóiknak. Ezenkívül fogadják a befizetéseket, visszautalják a pénzt, és nyomon követik, hogy a pizzériájuk pénzügyileg hogyan áll. Tehát a gyerekek az Osmo Pizza Co. Starter Kit segítségével bepillantást nyerhetnek üzleti számításokba, gyakorolják az összeadást és kivonást, a törteket, a fejben történő számolást, a tervezést, a kritikus gondolkodást, a megfigyelést, a kommunikációs készséget és kreatív problémamegoldást.
Az Osmo készlet az 5 és 12 év közötti fiúk és lányok számára alkalmas. Az Osmo Pizza Co. Starter Kitet a fejlesztők kezdőknek és haladó kis programozóknak egyaránt ajánlják. Ha ez a készlet idővel már nem elégíti ki a gyermek érdeklődését, az Osmo lehetővé teszi a tanulás folytatását magasabb szintű játékokkal.
További játékok, mint például a Numbers (számok), Tangram (formák), Words (szókincs), Newton (fizikai alapismeretek és logikai gondolkodás), Masterpiece (festészet) stb. külön vásárolhatók meg. Az iPad nem tartozék.
Kompatibilitás:
Minden iPaddel kompatibilis, kivéve az 1., 2. és 3. generációs készülékeket. Az iPad 2021-hez szükséges reflektor: iPad Air 4, iPad Pro 11" és iPad Pro 12,9". Minimálisan szükséges iOS-verzió: iOS 10. A játék működésének nem feltétele a Wi-Fi-kapcsolat.
Kód: | Osmo_21_05 |
Jótállás: | 24 hónap |
Termékszám: | 901-00043 |
Linkek: | Gyártó honlapja: |