Évekkel ezelőtt a Google egykori munkatársai választ kerestek arra, hogyan tudják gyermekeik aktívan használni a technológiát a fejlődésük érdekében, ahelyett, hogy csak passzívan fogyasztanák a digitális tartalmakat. A kutatás eredményeit figyelembe véve megalkották az interaktív Osmo oktatóeszközt, amellyel fejlődik a gyermekek tudása, valamint bővülnek az ismereteik a modern technológia és a kiterjesztett valóság segítségével. Az alapelv kidolgozásakor a fejlesztők az élet különböző területeit érintő ismeretek átadására, a tanulásra és a fejlődésre fókuszáltak, például szókincs és olvasás, alapvető programozás, matematika és számtan, kritikus gondolkodás és problémamegoldás, kreativitás és képzelőerő. Végül, de nem utolsósorban, az Osmo nagyszerű eszköz az idegen nyelv szórakoztató elsajátítására is. Az Osmot világszerte jelenleg több mint 30 000 iskolában használják.
Az Osmo a kiterjesztett valóság elvén alapszik. Első lépésként helyezd az iPadet az állványra, majd az érzékeléshez a reflektort rögzítsd a tablet tetejére. Ezután válassz ki egy játékot vagy tantárgyat az alkalmazásban, és az iPad kijelzőjén azonnal megjelenik, hogy mit kell tenned, építened vagy rajzolnod. A valós idejű hang- és vizuális visszajelzéssel a gyerekek stresszmentes környezetben, kísérletezéssel tanulhatnak.
Az Osmo szórakoztató módon számos területen fejleszti a gyermekek készségeit, például problémamegoldás és rejtvények, kritikus gondolkodás, matematika, összeadás, számolás, kivonás, szorzás, földrajz, kézzel történő rajzolás, hallás utáni megértés, finommotorika, olvasás, fizikai ismeretek elsajátítása, helyesírás tökéletesítése, programozás, szókincs és idegen nyelvek tanulása.
Használj parancsokat, hogy irányíts egy Awbie nevű karaktert, aki szereti az epret. Minden beprogramozott parancs egy új kalandot jelent Awbie számára.
A program parancsok sorozatával összeállíthatod a saját zenédet. A programozás alapjai mellett az Osmo Starter Kit fejleszti a gyermekek hallását, dallamfelismerését, ritmusérzékét, valamint harmóniaérzékét. Több mint 300 zenei hang áll rendelkezésre.
Ebben a játékban fejlett, programozással kapcsolatos rejtvényeket oldasz meg. Az egyjátékos módban a cél a kreativitás és a logikai gondolkodás fejlesztése. A csoportos problémamegoldás során a gyerekek a csapatmunkát és a stratégiai együttműködést gyakorolják. Több mint 60 szórakoztató feladat található a csomagban.
Az Osmo oktatókészlet 6 és 10 év közötti fiúk és lányok számára alkalmas. Léteznek azonban olyan gyermekek, akik már akár 4 éves kortól is tudnak játszani az Osmo játékokkal: minden a gyermek képességein múlik. Az Osmo Coding Starter Kit kezdőknek és haladó kis programozóknak egyaránt ajánlott. Ha ez a készlet idővel már nem elégíti ki a gyermek érdeklődését, az Osmo lehetővé teszi a tanulás folytatását magasabb szintű játékokkal.
Kompatibilitás:
Minden iPaddel kompatibilis, kivéve az 1., 2. és 3. generációs készülékeket. Az iPad 2021-hez szükséges reflektor: iPad Air 4, iPad Pro 11" és iPad Pro 12,9" készülékekhez. Minimálisan szükséges iOS-verzió: iOS 10. A játék működésének nem feltétele a Wi-Fi-kapcsolat.
Kód: | Osmo_21_04 |
Jótállás: | 24 hónap |
Termékszám: | 901-00039 |
Linkek: | Gyártó honlapja: |