Ezen az oldalon találod a(z) Zopa Fellépő WC-hez/mosdóhoz - Unicorn témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy Zopa Fellépő WC-hez/mosdóhoz - Unicorn vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) Zopa Fellépő WC-hez/mosdóhoz - Unicorn fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Szép napot kivanok, ma átvettem a csomagot és szomorúan fogadott a látvány , hogy az unicornis fellépő helyett a racer fellépő érkezett meg. Visszanéztem a megrendelést is, a racer van feltüntetve, de megmernek ra esküdni, hogy az unicornist raktam a kosárba. Mivel is kislányom van, a raceres semmiképp nem lenne jó a kérdésem az lenne, hogy ha vissza küldöm, lehetséges lenne e a csere. Köszönöm előre a választ.
07. 04. 2021
Üdvözöljük!
Köszönjük a kérdését.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunnkal a 06-1-701-1111 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen.
Köszönjük.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Szép napot!
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.