Ezen az oldalon találod a(z) Xiaomi Redmi 7A LTE 32GB színátmenetes kék témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy Xiaomi Redmi 7A LTE 32GB színátmenetes kék vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) Xiaomi Redmi 7A LTE 32GB színátmenetes kék fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Tisztelt Ügyintéző,
Xaomi Redmi 7a készülék kártyafüggetlen, illetve az újszerű mit jelent?
Köszönettel
27. 10. 2020
Üdvözöljük!
Újszerű
Ezen termékeket rövid ideig használták és tüzetesen átvizsgáltuk őket. Nem szükségszerűen tartalmazzák az összes tartozékot. 21 hónap garanciát adunk hozzájuk és az áruk is megdöbbentően kedvező.
A telefon kártyafüggetlen.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
01. 10. 2020
Tisztelt Ügyintéző! Érdeklődnék, h a xiaomi redmi 7A LTE telefonban automatikusan benne van a magyar menü? Köszönettel: Anett!
02. 10. 2020
Üdvözöljük!
Igen, tartalmaz magyar nyelvet.
Tisztelettel,
28. 09. 2020
Érdeklődöm, hogy a garanciális időszakban a készüléket hol javítják? Meghibásodás esetén hová fordulhatok? Köszönöm
30. 09. 2020
Üdvözöljük!
Hozzánk kell fordulni.
Tisztelettel,
13. 12. 2019
Kedves Alza
A xiaomi redmu7a kartyafuggetlen?
14. 12. 2019
Üdvözöljük!
Az általunk forgalmazott telefonok többsége kártyafüggetlen. Ez a modell is.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
28. 10. 2019
Üdv!
A Xiaomi Redmi 7A 32GB, gradiens kék termék esetében a "felbontott" pontosan mit takar?
Köszönöm
N. Attila
29. 10. 2019
Üdvözöljük!Ezen termékek bemutatótermékek voltak, fotózáshoz lettek felhasználva, vagy vásárlóink hozták vissza. Minden tartozék megvan, ahogy a 2 év garancia is.
23. 10. 2019
Kedves Felhasználók/Ügyintéző,
Valaki tudna segíteni abban, hogy magyar nyelvű menü elérhető-e a Xiaomi Redmi 7A-n?
Előre is köszönöm!
24. 10. 2019
Üdvözöljük!
A készüléken elérhető magyar nyelvű menü is.
Tisztelettel,
05. 10. 2019
Tisztelt ügyintéző!
Szeretnék érdeklődni az általam megvásárolt xiaomi redmi 7a (2-32) mobiltelefon 2 év garanciájának az érvényesítésének a pontos menetéről, mert nem találtam a csomagban garancialevelet és nem tudom hogy így hogyan tudom a 2 év garanciát érvényesíteni,mivel még egy számlát sem kaptam a csomagban, amivel tudnám igazolni, hogy mikor és hol vettem a készüléket.
Előre is köszönöm a válaszát.
07. 10. 2019
Üdvözöljük!
Ezügyben kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] e-mail címen.
A számlát e-mailben küldtük el az ön által megadott címra a megrendelés befejeztekor.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.