Ezen az oldalon találod a(z) Xiaomi Mi Note 10 LTE 128GB zöld témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy Xiaomi Mi Note 10 LTE 128GB zöld vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) Xiaomi Mi Note 10 LTE 128GB zöld fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Tisztelt ALZA!
XIAOMI MI NOTE 10 készülék 2 éves garanciájával kapcsolatosan lenne kérdésem. A Xiaomi Magyarország szerint csak akkor van magyar garancia, ha Ők száállítanak Önöknek, de mivel náluk még nincs ilyen termék szerintük az Önöknél vásárolt termékekre, nincs is így magyar garancia! Szeretnék Ilyen készüléket vásárolni, legyenek szívesek ebben segíteni, ha Önöknél vásárolok és meghibásidik a készülékem ki és mennyi ideig állja a garanciát!
Tisztelettel: Papp László
12. 12. 2019
Üdvözöljük!
Köszönjük a megkeresét.
24 hónap garanciát vállalunk a termékre
A garancia érvényesítéséhez az ügyfélszolgálatunkat kell megkeresnie személyesen, vagy telefonon a +3617011111 telefonszámon, vagy a [email protected] e-mail címen, de akár online is megteheti a következő címen https://www.alza.hu/szerviz-az-alzahu-n
Tisztelettel,
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.