Ezen az oldalon találod a(z) WowME ID206 Blue témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy WowME ID206 Blue vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) WowME ID206 Blue fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Tisztelt Cím!
Olyan kérdéssel fordulok Önökhöz,hogy híváskor az óra nem írja ki, hogy ki hív. :-( Ami fontos lenne.
Ebben tudnak Nekem segíteni?
Már újra telepítettem, mindent próbáltam, de amikor van egy nem fogadott hívás akkor ki írja a nevet.
A telefonom 2 kártyás ez befolyásolhatja?
Előre is köszönöm a segítséget
Nagyon várom a válaszukat.
23. 01. 2022
Üdvözöljük!
Köszönjük a megkeresést.
Ellenőriznie kell, hogy az óra helyesen van-e párosítva a telefonnal az alkalmazáson keresztül, és nem bluetooth-on keresztül. Ezután ellenőriznie kell az alkalmazás beállításait, hogy lássa, engedélyezett-e a telefon névjegyeihez való hozzáférés. Ha ez egy Android telefon,
azt is javasoljuk, hogy bekapcsolja az alkalmazást, hogy mindig a mobil hátterében futjon, az akkumulátorkímélő módkészlet bezárhatja az alkalmazást.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
10. 01. 2022
Csinaltam az órán egy gyári vissza allitast és csak egy qerkódot mutat és nem csatlakozik a telefonomhoz és így nem tudom az órán be kapcsolni a Bluetooth hogy újra telepitsek mindent az órán. Tudnanak segiteni nekem hogy mit csináljak?
23. 01. 2022
Üdvözöljük!
Próbálja meg visszaállítani a készülék kapcsolatát az alábbi utasításokkal:
1. A VeryFit alkalmazásban oldja fel a készülék kötését, iOS-eszközök esetén pedig a
Bluetooth-beállításokban is szüntesse meg a kapcsolatot.
2. Távolítsa el a VeryFit alkalmazást a telefonjáról.
3. Állítsa vissza az órát a készülék beállításaiban.
4. Telepítse újra a VeryFit alkalmazást a telefonjára.
5. Kösse össze újra az óráját a VeryFit alkalmazásban.
10. 01. 2022
Üdv!
Olyan problémám adodott az órával, hogy 2 napja le csatlakozik a Bluetooth-rol és nem csatlakozik vissza csak ha újra telepitem a telefonon az ora alkalmazasat . Mit tudok csinálni, hogy ez q hibák meg oldodjon. Valaszukat előre is köszönöm..
Üdv Tünde..
23. 01. 2022
Üdvözöljük!
Köszönjük a megkeresést.
Mit tegyek, ha problémáim vannak a csatlakozással vagy az értesítésekkel?
Próbálja meg visszaállítani a készülék kapcsolatát az alábbi utasításokkal:
1. A VeryFit alkalmazásban oldja fel a készülék kötését, iOS-eszközök esetén pedig a
Bluetooth-beállításokban is szüntesse meg a kapcsolatot.
2. Távolítsa el a VeryFit alkalmazást a telefonjáról.
3. Állítsa vissza az órát a készülék beállításaiban.
4. Telepítse újra a VeryFit alkalmazást a telefonjára.
5. Kösse össze újra az óráját a VeryFit alkalmazásban.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
13. 12. 2021
Kompatibilis szíj esetleg rendelhető mellé?
19. 12. 2021
Üdvözöljük!
A termék alatt a kiegészítőknél megtalálja.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.