Ezen az oldalon találod a(z) The Last of Us Part II - PS4 témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy The Last of Us Part II - PS4 vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) The Last of Us Part II - PS4 fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Kedves Alza!
Érdeklődni szeretnék, hogy a megjelenés napján (2020-06-19) várhatóan kiszállításra kerül-e a játék házhoz szállítás esetén?
13. 06. 2020
Üdvözöljük!
Sajnos, várhatóan csak a megjelenés napján tudjuk elindítani a kiszállíásokat.
Tisztelettel,
Nemes Zsolt18. 06. 2020
Tisztelt Alza, Személyes átvétellel rendeltem elő. A megjelenés napján átvehető az Alzában vagy arra is várni kell?
09. 06. 2020
Üdv.Akik az ajándék túlélő csomaggal rendelték elő (bicska,elemlámpa)azok azt fogják kapni?
11. 06. 2020
Üdvözöljük!
Survivor Kit már nem lesz elérhető az újonnan létrehozott megrendelésekhez. Ha Ön még akkor rendelte mikor ez elérhető volt az oldalon akkor azt fogja megkapni.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel
21. 06. 2020
Tisztelt Alza! Várható még az előrendelések teljesülése és ha igen mikor? Személyes átvételt választottam a bemutatóteremben de semmilyen tájékoztató emailt nem kaptam, hogy több napot is késhet a megrendelés.
Köszönöm
21. 06. 2020
Erre én is kíváncsi lennék. Eltérő információt kaptam telefonon és emailben. Az ügyfélszolgálat nem adott konkrét tájékoztatást. Jó lenne tudni, hogy most akkor mégis mi lesz. Én kiszállítással kértem, telefonban azt mondták, hogy pénteken feladják, de ez nem történt meg. Van aki megkapta, van akinek a bizonytalanság jut. Kedves Alza ideje lenne tájékoztatni az ügyfeleket.
21. 06. 2020
Erre én is kíváncsi lennék. Eltérő információt kaptam telefonon és emailben. Az ügyfélszolgálat nem adott konkrét tájékoztatást. Jó lenne tudni, hogy most akkor mégis mi lesz. Én kiszállítással kértem, telefonban azt mondták, hogy pénteken feladják, de ez nem történt meg. Van aki megkapta, van akinek a bizonytalanság jut. Kedves Alza ideje lenne tájékoztatni az ügyfeleket.
Takács Gergő10. 05. 2020
Kedves Alza!
Azzal kapcsoltban érdeklődnek, hogy a terméket a rendelési menüben miért csak személyes központi átvétellel engedi?
(Más szállítási opciók szürkék.)
23. 05. 2020
Üdvözöljük!
Ezzel a problémával kérjük keressen fel minket telefonon, vagy e-mailben.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.