Ezen az oldalon találod a(z) Samsung HW-Q950T / EN témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy Samsung HW-Q950T / EN vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) Samsung HW-Q950T / EN fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Bocsánat, azt nem írtam le, hogy engem a bontott raktáras érdekelne! Hogy az milyen állapotban található?
04. 07. 2021
Üdvözöljük!
Köszönjük a megkeresést.
A felbontott termék egy az eredeti vagy csere csomagolásban lévő termék, amely terméket kibontották, hogy képeket készítsenek róla e-kereskedelmi céljából, vagy egy vásárló megvásárolta azt és visszaküldte hozzánk. Az ilyen termékek kiváló állapotban vannak és minden tartozékukkal együtt kerülnek értékesítésre, valamint az új termékekkel megegyező időtartamú garanciális időszak vonatkozik rájuk, illetve a 14 napon belüli visszavásárlási lehetőség is vonatkozik az ÁSZF-ben foglaltak szerint.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
29. 06. 2021
Érdeklődni szeretnék, hogy a terméken sérülés nem található? Gyári dobozában szállítják?
30. 06. 2021
Üdvözöljük!
A szóban forgó termék egy teljesen új darab, gyári csomagolásban.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Szép napot.
01. 07. 2021
Bocsánat, azt nem írtam le, hogy engem a bontott raktáras érdekelne! Hogy az milyen állapotban található?
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.