Ezen az oldalon találod a(z) Samsung Gear S3 Frontier témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy Samsung Gear S3 Frontier vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) Samsung Gear S3 Frontier fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Kedves Hölgyem/Uram!
Azt szeretném kérdezni, hogy a Samsung SM-R760 Gear S3 Frontier okosórát közvetlenül a Samsung Electronics Magyar Zrt.-től szerzik-e be (vagyis kapok-e hozzá magyar nyelvű kitöltött Samsung jótállási jegyet), és ennélfogva be tudom regisztrálni a Samsungnál a +12 hónap garanciáért, vagy ezt a terméket csak az ún. európai garanciával forgalmazzák, és nem jár rá a plusz Samsung garancia?
Válaszukat előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Varga Edit
Andrej Krahulec30. 04. 2018
Üdv, kérem hogy ezzel a kérdéssel forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz 06-1-701-1111.
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.