Ezen az oldalon találod a(z) Riwall RRM 950 APP témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy Riwall RRM 950 APP vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) Riwall RRM 950 APP fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
T. Ügyfélszolgálat!
Milyen állapotban van a robotfűnyíró?
Minden tartozéka megvan és teljes garancia van rá?
Van róla képük? Mikori várásrlás volt és meddig volt az vevőnél?
19. 11. 2023
Üdvözöljük!
Mivel sajnos nem tudjuk, hogy ez a termék felbontott, vagy ténylegesen újszerű-e, kérjük,
hogy pontosítsa kérését, vagy hívja fel ügyfélszolgálatunkat a következő telefonszámon: 06-1-701-1111 .
Megértését köszönjük.
További szép napot !
08. 05. 2023
Üdvözlöm!
Érdeklődni szeretnék a robotfűnyíróval kapcsolatba!
Termékszám:
3913002934
Riwall pro 950
A weboldalon a termék felbontott állapotban.
Ez pontosan mit jelent?
Már használt termék?
Vagy csak ki lett bontva a csomagolás?
Köszönöm.
02. 07. 2023
Üdvözöljük!
Köszönjük a kérdését.
Teljesen működőképes termék, amely nem mutatja a normál elhasználódás jeleit. Tartalmazza a teljes kiszerelést. Teljes 24 hónapos jótállást biztosítunk.Sajnos több információnk nincs a termék állapotáról.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.