Üdvözöljük!
Köszönjük a türelmét.
A termék(ek)et behozhatja bemutatótermünkbe személyesen, vagy postai úton is visszaküldheti. Kérjük, a szállítással járó sérülésveszély miatt, lehetőség szerint eredeti csomagolásába, minden tartozékával együtt gondosan csomagolja be a terméket.
Kérjük, a csomagon tüntesse fel a reklamáció számát (ASRE/AVRA), vagy a megrendelés/számla számát, hogy csomagját azonosítani tudjuk.
Valamint kérjük, hogy csatoljon egy kísérőlevelet is a csomaghoz, amely tartalmazza a hibaleírást. A csomagra kívülről szintén szíveskedjen feltüntetni a reklamáció/számla számát.
Amennyiben reklamációját rögzítette online, úgy a csomaghoz mellékelheti a visszaküldési címkét (Return label) is. Ezt fiókjába bejelentkezve találja: Alza fiók –> Reklamációk –> Reklamációim –> Részletek –> Reklamációs űrlap. A címke felső részét szíveskedjen kitölteni és belerakni a csomagba. Az alsó, szaggatott vonal alatti részt szíveskedjen levágni és a csomagra ráragasztani.
Bemutatótermünk címe: 1134 Budapest Róbert Károly krt. 54-58.
Begyűjtés a Magyar Posta által:
Az alábbi linken válassza a "Csomag visszaküldés" lehetőséget, töltse ki az űrlapot és a kiválasztott Postán lesz lehetősége leadni a csomagot:
Külsős link
A szállítás igénylése során a címzett az Alza.hu legyen, a cím pedig a következő:
1134 Budapest Róbert Károly krt. 54-58.
Fontos információ: A fizetési mód kiválasztásánál, kérjük NE válassza az utánvétes módot, ugyanis ebben az esetben cégünk nem veszi át a Magyar Postától a csomagot.
Kérjük, mellékeljen egy kísérőlevelet a számla sorszámával és a hibaleírással.
Csomagolással kapcsolatos tudnivalók:
https://cdn.alza.hu/Foto/imggalery/LandingPages/AlzaServis/src/manuals/Alza.hu-v2.pdf
Ha megoldható, akkor javasolt pár fotót készíteni a termékről, illetve a termék csomagolásáról a visszakűldést megelőzően (igazolva a termék visszaküldéskori állapotát, illetve a csomagolás megfelelőségét)
A postai visszaküldésről szóló bizonylatot kérjük őrizze meg. Amennyiben a reklamációt jogosnak ítélik, a postaköltséget visszautljuk Önnek.
A termék visszaküldése/leadása előtt, kérjük az alábbiakat figyelembe venni:
- Amennyiben telefon/tablet/e-book olvasó/számítógép visszaküldése előtt áll, az eszközről történő adatmentésről Önnek kell gondoskodnia. A terméken el kell végeznie a gyári beállítások visszaállítását (hibás készülék esetén, amennyiben a jelentkezett hibából kifolyólag ez nem oldható meg, akkor ennek a lépésnek az elvégzése nem szükséges). Ha az eszköz le van védve bármilyen kóddal, amely blokkolja a készülék feloldását, akkor azt szintén törölni kell a készülékről. Androidos készülék esetén, kérjük a készüléket távolítsa el a Google fiókjából. iPhone/iPad/MAC készülék esetén, kérjük a "Find My Phone" funkció kikapcsolását az iCloud-ban.
- Kérjük gondoskodjon arról, hogy a SIM kártyával műkődő készülékek esetén, az eszközben lévő SIM kártya eltávolításra kerüljön a készülékből.
- Azon készülékek esetén, melyekben elhelyezhető memóriakártya, pendrive, egyéb kiegészítő tartozékok, kérjük fokozott figyelmet fordítsanak azok eltávolítására, mert azokat nem tudjuk pótolni, visszaküldeni, elektronikai hulladékként kerülnek kezelésre.
- Amennyiben garanciális ügyintézésre kerül sor és a készülék rendelkezik kijelzővel, melyre felhelyezésre került kijelzővédő fólia/üveg, akkor azt kérjük a készüléken hagyni, amennyiben a készülék cserére, vagy javításra kerül (és a fólia/üveg károsodik), akkor azt cseréljük, vagy kompenzáljuk.
- Amennyiben a visszakűldendő termék XBOX játékkonzol, vagy annak valamilyen gyári tartozéka (kontroller, fejhallgató, kinect) és a Microsoft felé is el lett indítva reklamáció az ügyben, akkor azt kérjük sztornóztatni a Microsoftnál a termék visszaküldése előtt
Garanciális ügyintézés esetén: A készüléket továbbítjuk a szervizbe, a szervizelés lezárultát követően, értesítjük annak eredményéről. Céges vásárlás esetén maximum 40 nap, magánszemély nevére történő vásárlás esetén maximum 30 napon belül várható az eredmény.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,