Ezen az oldalon találod a(z) PlayStation 5 Digital Edition témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy PlayStation 5 Digital Edition vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) PlayStation 5 Digital Edition fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Ha az elkövetkező két napon belül rendelnék egy playstation5 digitalt mennyi időn belül érkezik meg?
30. 11. 2021
Üdvözöljük!
Köszönjük érdeklődését.
Sajnos világszerte óriási az érdeklődés az Ön által említett termék iránt, ami készlethiányt és összességében rossz elérhetőséget eredményez a termék gyártója részéről.
Emiatt sajnos jelenleg nem áll rendelkezésünkre olyan darab, amely fedezné az Ön rendelését.
Nagyon sajnáljuk ezt a helyzetet, és elnézést kérünk érte.
Biztosítjuk, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy megrendelését a lehető leghamarabb, ideális esetben a következő hónapon belül feldolgozzuk, de a piac jelenlegi állapota miatt nem tudjuk biztosítani hogy ez megtörténik.
Sajnos a raktárkészletről jelenleg nincs pontosabb információnk.
Sorrend szerint dolgozzuk fel az eggyes rendeléseket . Emiatt azt javasoljuk, hogy ne minél előbb rendelje meg a terméket.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
christina schröder20. 10. 2021
hogy globális szinten kissé késnek a problémák, ez lehetséges. De valóban nem engedi, hogy ügyfelei bármit is megtudjanak a megrendelésről, ezért Ön felelős. 8 hónapja várok és még nem hallottam semmit !!!! Ezért nem tanácsolom senkinek, hogy vásároljon semmit ebből a webáruházból.
22. 10. 2021
Üdvözöljük!
Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolati űrlapon keresztül, s megadni a megrendelés vagy a számla sorszámát, hogy azonosítani tudjuk vásárlását.
Szép napot.
20. 10. 2021
Tisztelettel szeretnék érdeklődni, hogy 08.26.-án megrendeltem (kifizettem) ezt a terméket, a jelenlegi helyzetben mikorra várható, hogy megérkezik? Valamint, van-e lehetőség a rendelés visszamondására, és akkor a rendeléskor kifizetett termék árával, mi történik?
Válaszát, nagyon köszönöm!
Üdv Kovács Róbert.
21. 10. 2021
Üdvözöljük!
A termék jelenleg nincs raktáron, és az elérhetőség idejéről sajnos nincs jelenleg információnk. A világpiaci helyzet miatt, beszállítónk sajnos csak pár darabot tud leszállítani egyszerre; melyeket az előrendelőink kapnak meg.
Természetesen, amennyiben törölné az előrendelését, a kifizetett összeget átutalnánk a számlájára.
Megértését köszönjük.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel
17. 10. 2021
Tisztelt alza. hu.
Nagyon érdekelne hogy mernek olyan tv reklámot csinálni, hogy a leggyorsabban megkapja a rendelést az egész ország területén. 2021.01.07-én rendeltem a digitális változatot és még csak információt sem adnak hogy hol tartanak a szállításban bár nem értem miért titkos ez az infó. De szerintem lehet, hogy nem a csehekhez kellene előszőr szállítani. A magyart meg lesz... ni.De én vagyok a hülye hogy itt rendeltem és még ki is fizettem. Van olyan hogy megtévesztő reklám szerintem ez az.
18. 10. 2021
Üdvözöljük!
Az összes megrendelést fokozatosan , a létrehozás dátuma szerint rendezzük. Amennyiben a termékre nem szeretne tovább várni, természetesen a megrendelését törölheti.
Szép napot.
21. 09. 2021
Jó napot! Már megjelent? Úgy értem, hogy ha most megrendelem akkor megkapom vagy csak előrendelés van?
Tóth Krisztián30. 09. 2021
2020 novemberében jelent meg a konzol. Sajnos azért előrendelős, mert hiány van belőle. Én aug közpén rendeltem innen a digitális változatot azóta semmi infó róla, de még egy "észrevettük a rendelését" jellegű e-mail sem. A konzolvilágnál azt ajánlották, hogy semmiképp ne digitális verziót válasszak, onnan a lemezes változatot rendeltem most szept. elején és holnap már jön is vele a futár, szóval én a lemezes verzióval próbálkoznék.
23. 09. 2021
Üdvözöljük!
Köszönjük a megkeresést.
Előrendelheti a terméket, mely által az le lesz foglalva az Ön részére.
Rendeléseiket beérkezési sorrend alapján szolgáljuk ki, amint kapunk új darabokat a raktárba. Amint az Öné következne, felvesszük a kapcsolatot Önnel e-mailben és SMS-ben.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Paper and more Kft.20. 09. 2021
Novemberi rendelés. Most jött meg.
20. 09. 2021
Kérdezősködhetek? Pontosan mikor rendeltél? Köszi!
09. 09. 2021
Egy kis info, aki meg var a gepre. En 2020 dec 12-en rendeltem meg, 2021 sept 9-en jott az sms, hogy atvehetem.
15. 09. 2021
Tök jó, nekem 09.03-án írták a szokásos szöveget, hogy sajnálják, de világszerte nincs készleten...
Köszi az infót, azért ezt jó tudni! :)
12. 09. 2021
Én december 20-an rendeltem és fizettem remélem nemsokára nekem is megjön, most már több ismerősöm is meg kapta későbbi rendelését máshonnan, sajnos itt elég lassan halad
Schmidt Bálint12. 09. 2021
És ugyanúgy a digital edition-ös verziót rendelted? Nem a lemezeset? Mert én már 2020 novemberében rendeltem és semmi hír róla.
12. 09. 2021
Igen, ezt a digital verziot. En sem tudom mi alapjan mennek, de hetvegen mar God of War oztam vagy 30 orat rajta:D Kitartast!
Schmidt Bálint14. 09. 2021
Ez egyszerre bosszant és derít örömre! :D Kifejezetten azért mert szerintem én is amint megjön, rongyosra fogom God of Warozni magam! :D
10. 09. 2021
Én november 15 és még semmi. Ennyit arról hogy sorban haladnak.
11. 09. 2021
Én is 2020. novemberében adtam le a rendelésemet, de semmi hír a konzolról.
22. 08. 2021
Üdvözlöm!
Több, mint két hete kaptam egy email-t amiben az szerepelt, hogy megvaltozott a rendelésem állapota azonban azóta semmilyen informaciót nem kaptam róla (rendelés dátuma: 12.04) Került raktárra a gépből vagy hibásan lett elküldve az email?
23. 08. 2021
Üdvözöljük!
Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az emailcímünkön, [email protected]
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Szép napot.
10. 08. 2021
Üdvözlöm! A márciusi előrendelések beérkezése mikorra várható?
11. 08. 2021
Üdvözöljük!
Frissíteni fogjuk az előrendelés állapotát, ha pontosabb információk állnak rendelkezésünkre, jelenleg nem tudunk pontos beérkezési dátumot.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Szép napot.
Cenk Oner08. 07. 2021
This is becoming frustrating for the customers. We are not asking for delivery date , we understood that you are not able to answer this question. The information community wonder is about your last shipment.
What is the order date of the customer who received the console recently. This is not that hard to check from your database. Easy question. You can even put that info on your order page so people will know just like konzol guyz do.
I paid for this product 7-8 months ago and not even receiving a satisfactory answer.
christina schröder09. 07. 2021
exactly, it is a small effort to call after the deliveries and inform your customers. you are not afraid to take money from your customers, but you do not bother at all to keep them happy. I will never advise anyone else to ever buy or order anything from you again. I've been asking for 6 months now if something is known and you don't take it seriously at all !!!
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.