Ezen az oldalon találod a(z) PlayStation 5 témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy PlayStation 5 vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) PlayStation 5 fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Üdvözlöm!
November 19.-én rendeltem meg a Ps5-öt!! Azóta semmilyen infót nem kaptam!!! Meddig várjak még?? Lesz ebből egyáltalán valami??? Vagy mi van most? Mert a bla bla szöveget olvastam h hiány van belőle ...de azért valamit csak tudnak hogy körülbelül hol áll a várólista?!!!
20. 04. 2021
nézz sztem máshol... A notebook pl parhetente kitesz - kicsit drágábban 225ért van a masina - de csomagban plusz játékkal és kontrollerrel meg ps+-al raktáron lévő ps5öket... érdemes rajta elgondolkodni... (summa 280 de a gép 225re jön ki)
vagy konzolvilág is rendszeresen teljesít eredeti áron, bár arra várni kell de legalább lehet tudni hol tart a sor...
de 280 körül már kapsz arukereso szerint csak gépet raktárról, az mondjuk sztem szemtelenül drága...
ez itt sztem full reménytelen, lehet tényleg nem is kapnak egyáltalán gépet... de ahogy kommunikálnak az arcátlan ettől függetlenül...
én már csak kiváncsiságból nem töröltem a saját szintén novemberi rendelésemet (majd max odaadom ismerősnek), múlt héten megvettem a notebookon...
08. 04. 2021
Ön nem kézbesítette az általam 2020 novemberében leadott megrendelést, még mindig várom, és továbbra is megrendeli. Miért kap megrendelést egy nem megrendelt termékre?
Dávid Ivády László egyéni vállalkozó09. 04. 2021
A termék nincs raktáron és nem tudnak időpontot sem mondani, hogy mikorra várható. Sajnos még hosszú hónapokat is kell várni. Talán augusztusban lesz PS5
09. 04. 2021
Nem tudom megérteni, hogy a 2020 novemberi megrendeléseket nem szállították le, senki sem kapott ps5-t, de nincs készlet, de miért rendelsz még mindig? Valaki beszerzi innen a ps5-öt?
09. 04. 2021
Üdvözöljük, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat a [email protected] email címen, vagy a +3617011111 telefonszámon.
18. 06. 2021
Már ne is haragudjatok,de amit Ti csináltok az Alzánál az egy nagy semmi.Kiírkálod ide az elérhetőséget ,meg a bla bla itt erdeklődj .Felhívim őket,és SENKIII SEMMIT NEM TUD!!! NOVEMBER 19.-ÉN RENDELTEM MEG,AZÓTA IS CSAK A NAGY HANTA BLA BLA SZÖVEG ,HOGY HIÁNY CIKK ...NA IGEN EZT TUDJUK IS,DE AKKOR MINEK ÍRTÁTOK KI HOGY februárban megkapjuk???.? Jaa igen és most jön a válasz, hogy hívjam az ügyfélszolgálatotokat ....
14. 12. 2020
Tiszelt Alza! A Ps5 gépet megrendeltem november 25.-én,mikorra várhatom a csomagot? Választ előre is köszönöm!
28. 12. 2020
Akik szeptemberben rendelték, még ők sem kapták meg. Talán nyárra megérkezik.
17. 01. 2021
Üdvözöljük!
A termék jelenleg nincs raktáron, és az elérhetőség idejéről sajnos nincs jelenleg információnk. A világpiaci helyzet miatt, beszállítónk sajnos csak pár darabot tud leszállítani egyszerre; melyeket az előrendelőink kapnak meg.
Megértését köszönjük.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel
20. 11. 2020
Tisztelt Alza!
Remélem februárban tudják szállítani a konzolt, és nem csak kiírják!
22. 11. 2020
Üdvözöljük!
Jelen állás szerint igen, azonban sjanos bármi közbejöhet.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel
27. 11. 2020
miert van az, hogy a Szeptember 17 reggel 8 orakor leadott elorendeles es a november 27-ei rendelesek szallitasa ugyan akkorra van kiirva?
04. 11. 2022
2022 január 14-én leadott előrendelést ma (nov 4) törölték , pedig mindenre visszaigazoltam, köszi Alza, többet nem vásárolok itt
Éder Hanga04. 11. 2022
Velem is ez történt. Tegnap még igazolták, hogy a rendelésem fent van tartva, ma törölték. :( Rettenetesen csalódott vagyok.
13. 10. 2022
Júniusban rendeltem. Ma ezt az emailt kaptam: "Sajnos az általad választott termék hosszú ideje nem elérhető, ezért a rendelésed kénytelenek voltunk törölni." Inkább nem írom le hogy mi a véleményem erről.
Pásztor Bence13. 10. 2022
Én márciusban és az én rendelésemet is visszamondták.
Felhívtam őket és azt mondták, hogy valamelyik rendelésmegerősítést e-mailre nem válaszoltam. Ezután tájékoztattak arról, hogy megemelték az árakat és választhatok hogy melyik csomagot kérem ráfizetéssel.
Bankkártyával fizettem.
ELŐRE.
HAT HÓNAPJA.
Mindenhol azt hangsúlyozzák, hogy ELŐRENDELÉSEM van, de akármelyik e-mail vagy dokumentumot nyitom meg a MEGRENDELÉS szó szerepel.
Azért sulykolják ezt, mert az ÁSZF-be szépen belecsempészték, hogy az előrendelésekkel azt csinálnak, amit akarnak, (II./7) ugyanis eszük ágában sincs az akkoriban kifizetett összegért odaadni a megrendelt terméket. A bibi az, hogy erről nem tájékoztattak sehol, így ez teljesen törvénytelen.
Mindenkit arra biztatok, hogy forduljon a fogyasztóvédelemhez, ugyanis teljesen jogtalanul emeltek árat a korábban megrendelt termékeknél.
Pásztor Bence30. 09. 2022
2022 március 11-én feladott rendelésemet a mai napig nem kaptam meg. Előre fizettem bankkártyával.
Fél év várakozás és az n+1-ik "Semmit nem tudunk, de írj nekünk, hogy továbbra is kell a termék..." e-mail után kezd tele lenni a hócipőm.
31. 10. 2022
Üdvözöljük!
Köszönjük a kérdését.
Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] e-mail címen, esetleg a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
03. 08. 2022
Ingyen kiszállítás? Lassan fél éve várom, hogy egyáltalán legyen...
Gondolom itt csak arról van szó, hogy 185k már nem akarják kiszállítani, de legalább közöljék a vásárlóval, hogy feleslegesen ne várjon.
05. 08. 2022
Üdvözöljük!
sajnálatos módon a konzol világszerte keresett és kiárusított termék és nagyon kis mennyiségben kapható , személyes tapasztalat szerint min fél év a várakozás a termékre
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
András Szabó25. 08. 2022
Mindenre ezt irjatok, privatban is ezt kapjuk, es en kerek elnezest, Januar 2. ota semmi. Mas marciusi rendeleset megkapta. Vicc.
24. 07. 2022
az aki előre kifizette a terméket az élvez valami előnyt mert már felháborító hogy folyton 1 hónapot csúsztatnak
25. 07. 2022
Már több helyen láttam boltban is. Igaz, az mind játékkal együtt volt.
24. 07. 2022
Aki eddig megkapta, az előre kifizetette vagy utánvéttel rendelte?
25. 07. 2022
Kimaradt a kérdés mellől. Én utánvéttel rendeltem.
24. 07. 2022
7.22 re volt kiírva és semmi információval nem szolgáltak annak ellenére hogy február 2.án rendeltem
25. 07. 2022
Nálam pontosan ugyanez a helyzet. Én is február 2-án rendeltem, ki is fizettem. Nálam is a várható beérkezés 7.22-t írnak, de semmi infó. :(
Borsos Zoltan25. 07. 2022
Ti mar elorebb vagytok, mint en, mert en sehol nem latok semmilyen igeretet arrol, hogy mikorra varhato az erkezes. Nekem ez a legpontosabb, amit latok ezzel kapcsolatban:
"Megrendelve a beszállítónál (A kézbesítés időpontja pontosításra kerül)"
Egyebkent februar 18 rendeltem meg es fizettem ki.
Habar, en eleve ugy terveztem, hogy legalabb felevet kell varnom mire megkapom. Azert bizom benne, hogy az Alza le fogja tudni szallitani, mert ugy latom, hogy mar mindenhol a PS5 Bundle-oket aruljak, nem tudom, hogy a Sony gyart-e meg jatek nelkuli kiadast. Jo kerdes, hogyha az Alza nem tud szerezni vanilla PS5-ot, akkor 8 honap utan kozli-e, hogy sztornozzuk a megrendelest, es vegyel 230-ert Horizon Zero Dawn Bundle-t?
29. 07. 2022
Jó lenne ha minél hamarabb szólnának, mert akkor nem várok tovább.
24. 07. 2022
te megkptad? mert én nem, én amúgy utánvételés vagyok
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.