Ezen az oldalon találod a(z) Philips TAR5005 témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy Philips TAR5005 vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) Philips TAR5005 fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Tisztelt Cím
A rádió amit vettem nem reagál hiába nyomom meg a gombokat.
08. 01. 2022
Üdvözöljük!
A termék(ek)et behozhatja bemutatótermünkbe személyesen, vagy postai úton is visszaküldheti. Kérjük, a szállítással járó sérülésveszély miatt, lehetőség szerint eredeti csomagolásába, minden tartozékával együtt gondosan csomagolja be a terméket.
Kérjük, a csomagon tüntesse fel a reklamáció számát (ASRE/AVRA), vagy a megrendelés/számla számát, hogy csomagját azonosítani tudjuk.
Valamint kérjük, hogy csatoljon egy kísérőlevelet is a csomaghoz, amely tartalmazza a hibaleírást. A csomagra kívülről szintén szíveskedjen feltüntetni a reklamáció/számla számát.
Amennyiben reklamációját rögzítette online, úgy a csomaghoz mellékelheti a visszaküldési címkét (Return label) is. Ezt fiókjába bejelentkezve találja: Alza fiók –> Reklamációk –> Reklamációim –> Részletek –> Reklamációs űrlap. A címke felső részét szíveskedjen kitölteni és belerakni a csomagba. Az alsó, szaggatott vonal alatti részt szíveskedjen levágni és a csomagra ráragasztani.
Bemutatótermünk címe: 1134 Budapest Róbert Károly krt. 54-58.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.