Ezen az oldalon találod a(z) OMRON RS4 témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy OMRON RS4 vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) OMRON RS4 fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Nem kaptam a 187442978 számú megrendeléssel:
Nem volt Magyar nyelvű használati útmuató a termékhez és nincs garanciajegy a garanciális és szavatossági feltétekeről, magyarországi
szervizekről, stb...
05. 06. 2019
Üdvözöljük!
Az imént e-mailbe csatolva elküldtük Önnek a számlát.
A számla nem kerül automatikusan kiküldésre a megrendeléssel ( utánvétes megrendeléskor például a termék kiküldésekor a termék nincs kifizetve, tehát számla sem készülhet a megrendeléshez ).
Az Ön vásárlása regisztráció nélkül történt, ilyenkor a számlát telefonos illetve e-mailes megkeresés után küldjük el.
A regisztrált vásárlók az ügyfélfiókba bejelentkezve, a megvásárolt termékek listájánál tudnak számlát letölteni.
Tisztelettel,
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.