Ezen az oldalon találod a(z) JBL Tune 125TWS fekete témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy JBL Tune 125TWS fekete vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) JBL Tune 125TWS fekete fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Érdeklődnék hogy a jobbos füles kevés használat után (kb 2 perc) lemerül ez miért lehet ? mikor csatlakozik 100% ír a telefon a fülesnek Köszi!
28. 10. 2020
Üdvözöljük!
sajnáljuk, hogy terméke meghibásodott és így azt meg kellett reklamálnia.
A relamáció leggyorsabb elintézéséhez ajánljuk a hivatalos szerviz igénybevételét, amelyhez mi is küldenénk. A hivatalos szervizek listáját itt találhatja.
Amennyiben a reklamáció leadásával a hivatalos szervíznél nem járt sikerrel vagy az az adott márkára nem elérhető, leadhatja a terméket a vásárlást igazoló dokumentummal együtt az Önhöz legközelebb eső üzletünkben is és mi mindent elintézünk.
A reklamációt a következő címre is elküldheti:
Alza.hu - Reklamáció, 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58.
Az alaposan becsomagolt termékhez, kérjük a vásárlást igazoló dokumnetumon kívül mellékelje a hiba leírását tartalmazó kísérőlevelet is. Amennyiben ismeri az online leadott reklamáció számát, elég azt a csomagra láthatóan feltüntetni.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal a 06-1-701-1111 telefonszámon, vagy válasz e-mailben.
További szép napot kívánunk.
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.