Ezen az oldalon találod a(z) JBL T560BT, fekete témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy JBL T560BT, fekete vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) JBL T560BT, fekete fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Mulzhet folyamán rendeltem és kaptam meg a terméket. KB 2 órát használtam. Aztán elkezdte a hangokat húzni tirzitani, toltore tettem 3 órára, de a hiba maradt. Ez garanciális hiba, vagy így normális... (a kérdés költői)
Kérem a terméket vigyek vissza javitasra, vagy hozzanak másikat vagy utaljak vissza az árát. A részleteket privátban. Köszönöm
05. 12. 2019
Üdvözöljük!
A problémával kapcsolatban kérjük írjon a [email protected] címre.
Szép napot.
20. 11. 2019
Tisztelt Ügyintéző!
Azt szeretném kérdezni, hogy ha a JBL T560bt fejhallgatót kiterjesztett garanciával vásárolom meg, akkor a garancia azt is fedi, ha a fejhallgató fülre illeszkedő bőrborítása megkopik, és azt ki kell cserélni?
Válaszát előre is köszönöm!
Üdv.: Nagy Gábor
22. 11. 2019
Üdvözöljük!
Leadhatja a terméket reklamálni, a reklamációs osztály fogja elbírálni.
Szép napot.
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.