Ezen az oldalon találod a(z) Google Nest Hub Max témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy Google Nest Hub Max vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) Google Nest Hub Max fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Erről a felbontott termékről az alábbiakat szeretném kérdezni:
1. Milyen színű?
2. A képernyővédő fólia rajta van-e?
3. Saját dobozában van-e?
4. Visszaküldött, vagy az üzletben felbontott termék?
31. 01. 2021
Üdvözöljük!
A felbontott termék azt jelenti, hogy eredeti vagy csere csomagolásban van. Ezt a terméket kibontották, hogy képeket készítsenek róla e-kereskedelmi célból vagy egy vásárló küldte vissza. A termék kiváló állapotban van. Minden tartozékkal együtt kerül értékesítésre. A termékhez ugyanannyi garancia időt biztosítunk, mint egy bontatlan, teljesen új darabra. Sajnos több információval nem tudunk szolgálni a termékről.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
További szép napot!
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.