Oldal frissítése

Kérdések és válaszok: Fitbit Versa 2 (NFC) - Petal/Copper Rose

Ezen az oldalon találod a(z) Fitbit Versa 2 (NFC) - Petal/Copper Rose témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy Fitbit Versa 2 (NFC) - Petal/Copper Rose vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) Fitbit Versa 2 (NFC) - Petal/Copper Rose fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Fitbit Versa 2 (NFC) - Petal/Copper Rose - Okosóra
Fitbit Versa 2 (NFC) - Petal/Copper Rose
Megszűnt
Kiegészítők Tanácsok és útmutatók 8 Vélemények 11
Érdeklődni szeretnék, hogy ez új termék-e bontatlan csomagolásban? Illetve, hogy van -e rá garancia és ha igen hova lehet vinni szervizelni ha esetleg valami baja lenne? Előre is köszönöm a választ!
Jó estét! Érdeklődnék hogy telefonálni lehet az órával? Köszönöm. Georgina
Üdvözlöm! Érdeklődni szeretnék, hogy a jelenleg 56 390 forintért bontatlan csomagolás jár vagy újra csomagolt. Nem látom sehol ezt feltüntetve. Köszönöm előre is!
A termek karcmentes, hibatlan allapotú?
A termék karcmentes, hibatlan állapotban van?
A termék karcmentes, hibatlan állapotban van?
Rendelkezik magyar nyelvű menüvel?
Érdeklődni szeretnék, hogy az órára lehet-e zenét tölteni, hogy pl futás közben, telefon nélkül is tudjunk zenét hallgatni bluetooth fejhallgatóval?

Az Ön adatainak védelme fontos számunkra

Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.

További információ
Értem Részletes beállítások Elutasít mindent
P-DC1-WEB10