Ezen az oldalon találod a(z) EVOLVEO ANIA 2, laptop hűtő témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy EVOLVEO ANIA 2, laptop hűtő vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) EVOLVEO ANIA 2, laptop hűtő fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Kedves Alza!
Múlt héten megrendeltem egy laptophűtőt, és ki is fizettem, de mivel 1 hét után még mindig nem áll rendelkezésre a termék, ezért inkább visszamondtam a rendelést. A kérdésem az lenne, hogy van-e egyéb teendőm, ha vissza szeretném kapni a pénzem?
Üdvözlettel,
A. Péter
13. 04. 2020
Üdvözöljük!
Kérjük, hogy a megrendelés törlésének ügyében vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Tisztelettel,
31. 03. 2020
Szia!
A hűtő maga tökéletes, én is ezt választottam korábban, de maga a reklamációs felületük egy rakás 0. Ügyfélszolgálatuk mindig azt keresi, hogy ne kelljen visszafizatni az áru ellenértékét, húzzák az időt, soha többet nem vásárolok tőlük
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.