Ezen az oldalon találod a(z) BOSCH TASSIMO JOY TAS4501 témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy BOSCH TASSIMO JOY TAS4501 vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) BOSCH TASSIMO JOY TAS4501 fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Segítséget kérnék. Folyamatosan világít hogy nincs benne víz, hiába töltöm fel vízzel a tartályt. Első üzembe helyezés. Mi lehet a baj? Én vagyok béna, vagy a gép rossz?? Már minden videót megnéztem a neten. Ki veszem, víz, beteszem, és ennyi. És világít a piros jelzés, hogy töltsem fel...
17. 12. 2018
Mielőtt kiveszi a tartályt kapcsolja be a gépet. Vegye ki a tartályt , töltse föl, rakja vissza és el kell tűnnie a piros jelzésnek.
23. 06. 2020
Ez a helyes,kipróbáltam,működik,elmúlt a piros villogás!
17. 12. 2018
Nem tűnt el... Már vissza vittem. Most van egy csomó kapszula, és nincs kvfőző😩😓🤯
14. 12. 2018
Szia!
Nekem az első, amit vettem ugyanilyen gép, egyszerűen nem indult el. Mindene volt, de hiába nyomkodtam egyszerűen nem csinált semmit.
Én bizony visszavittem, 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, ha nem személyesen náluk vetted az üzletben.
Vettem egy másik ugyanilyet náluk, gondoltam adok még esélyt a Boschnak, hogy lekopogjam, az működik rendesen.
Sajnos van köztük selejt, szomorú hogy a Bosch ezt megengedi magának! Azt tudom javasolni, addig vidd vissza, amíg ki nem futsz a 14 napból.
Nekem nem volt kedvem a szervizzel szórakozni egy zsír új termék esetében.... Aztán vagy jó lesz, vagy nem!
Szép napot! Andrea
24. 09. 2018
Üdvözlöm.
a bosch tassimo joy tas4501 kávéfőzőbe milyen fajta kapszulák jól?
Borbély Józsefné29. 09. 2018
Kizárólag csak az eredeti tassimo kapszulák.A csomagoláson rá van írva.A kapszula shopban online rendelhető.
Novográdecz Henrietta11. 01. 2019
Üdvözlöm!
Magyar nyelvű tájékoztató nélkül kaptam meg a terméket.
Ezért nem tudom, hogy mi a teendő a következő esetben.
A termékleírásban az szerepelt, hogy a gép a kapszulán található vonalkód alapján felismeri milyen kávét kell készítenie.
Két féle kapszulával próbáltam, Morning Cáfé, Caffé Crema.
Mindkét esetben 2 dl kávét kaptam, amit megkóstoltam és kiöntöttem. (Nagyon rossz minőségű kávénak nem nevezném.) Nem mosogatólére vágyom, hanem egy finom kávéra. Milka forrócsoki kapszulát is próbáltam szintén 2 dl.
Szeretnék segítséget kérni!
Mi a teendő ilyen esetben?
Köszönöm!
Henrietta
16. 01. 2019
Üdvözlöm!
Az első használat előtt megtörtént a tisztítás?
A viztartály mögött található egy vak kapszula azt kell a kapszula tárolóba helyezni a víztartály teljesen feltölteni és utána a müködtető gombot 5s-ig nyomva tartani.
Én kérszer is át mostam.
Lehet hogy ez a probléma.
Üdv Zoltán.
07. 01. 2019
Üdv!
Kis segítséget szeretnék kérni. Szinte egy hónapja vásároltam a terméket mikor 70%-os leárazással volt meghirdetve, viszont csak múlthéten lett kibontva és gyanúm szerint selejtes. Az ábrák alapján a tartály fel lett töltve, tisztítókapszula beletéve, a "Start" gombot megnyomva azonban se kép se hang. Ha letelt a 14 nap visszacserélik a gépet?
08. 01. 2019
Először be kell kapcsolni a gépet, utána kapszulát betenni és utána indítani. Bekapcsolás előtt nem érzékeli a kapszulát.
03. 12. 2018
Szeretném tudni, hogy hátul a tartály fölött mik azok a 25-100 % ????
Mire szolgál ?
04. 12. 2018
BRITA vízszűrő állapotát mutatja. Amikor a behelyezi a tartályba a BRITA szűrőt, utána meg kell nyomni a százalékok feletti kis START gombot és aktiválódik a vízszűrő. A százalék az éppen aktuális állapotát mutatja a BRITA vízszűrőnek. Ha 100 % lesz, akkor cserélni szükséges.
24. 11. 2018
magyar nyelvű leirást hol találok?
30. 11. 2018
Nincs sajnos magyar nyelvű utasítás a készülékhez. Én magam a youtubon kerestem rá és ott néztem meg videókat így mire megérkezett a készülék már mindent tudtam róla! Ha további kérdése van írjon és válaszolok.
23. 11. 2018
ÜDVÖZLÖM! ha pl latte machiatot akarok csinálni akkor hova öntöm a tejet?
30. 11. 2018
Kezdje a tejkapszulával a latte-nál, behelyezi a gépbe ( utasítás hiányában nézzen meg pár videot a youtubon én is ezt tettem) ha kész a tej akkor kicseréli a kapszulát a kávékapszulára. Akkor van kész a kapszula mikor a gépen már nem villog a pohár jel!
24. 11. 2018
Sehová ! Latte olyan kapszulából készül,ami 2 darabos. Az egyik a kávé, a másik a tejpor.
22. 11. 2018
hogyan kell beüzemelni
30. 11. 2018
Magyar utasítás hiányában nézzen meg pár videot a youtubon rengeteg van fent. Mire megjött a kávéfőzőm már tudtam mindent róla. A vízszűrőt be kell helyezni a tartályba erről van kép a leírásban aszerint meg lehet csinálni. Ha ez kész erre ráteszi a kisebbik tartályt. Ezután felengedi vízzel a "max" jelzésig. A kávéfőző hátuljában van egy narancssárga tisztító kapszula. Ezt behelyezi a gépbe ahova a kávékapszulát is kell. A kis füllel kifele és vonalkóddal lefele. Lecsukja a főzőt majd áram alá helyezi a gépet. Ezután elől a nagy barna gombot megnyomja és poharat ne felejtsen el a kiengedő nyílás alá rakni. Az indítással átmossa a gépet. Ezt 3x kell elvégezni egymás után. Ha kell hétul töltse utána a vizet. Akkor van kész egy "kör" mikor a főző elején már nem villog a pohár ikon.Ha 3x átmosta utána mehet bele a kávékapszula az eljárás ugyan ez csak 1x kisfülnél kapszula megfog, kóddal lefele behelyez, tető lecsuk, gomb nyom. Kávé kész ha nem villog az ikon, felnyit és kapszula kuka. :)
24. 12. 2018
Helló! A kérdésem az lenne, hogy ezt a 3x-i tistítást minden bekapcsolás után el kell végezni? Mert ha kikapcsolom a gombbal, az újbóli bekapcsolás után hiába teszek bele kapszulát, nem folyik a kávé! 3x-os tisztítás után enged csak kávét főzni! Ha így van, akkor ez elég gagyi és idő/energiaigényes egy masina!
24. 12. 2018
Hello! Szuper :) :) induljon neked is jól a napod ezzel a finom kávéval! ;)
24. 12. 2018
Megoldódott! :-)
Én voltam balfék!
08. 12. 2018
Üdv. Folyamatosan világít hogy nincs benne víz. (első üzembe helyezés). Totál kivagyok. Mi lehet a baj. (van benne víz) köszi
21. 11. 2018
A tvben hirdetik közben régen elfogyott sz alza ezekszerint egy szélhámos társaság Gslyas Géza
01. 01. 2019
December elején rendeltem, és egy hét alatt meg is érkezett a termék. Meg vagyunk vele elégedve. :)
30. 11. 2018
Szeptemberben rendeltem és pár nap alatt meg is kaptam szuper készülék!! Azóta is naponta használom! Kedves Uram! Nézzen körül a neten hol mennyiért árulják ezt a kávéfőzőt, valószínű átmeneti készlethiány lehet mert itt az alza-n a legolcsóbb így larácsony közeledtével rengeteg lehet a megrendelés belőle!
Javaslom, hogy szitkozódás helyett inkább vegye fel az ügyfélszolgálattal a lapcsolatot ahol meg tudják majd mondani, hogy lesz-e a közeljövőben a kávéfőzőből.
Szép napot kívánok!
13. 02. 2019
Nem hiszem, nekem nincsenek rossz tapasztalataim, sőt. Nekem sikerült venni ilyen főzőt, leszállított áron. AZ más kérdés, hogy kapszulát nem mindig kapok olyat amilyet szeretnék, de ez nem az Alza hibája, hanem én vagyok nagyon ínyenc, és szeretem a lattét.
30. 11. 2018
A pillanatnyi helyzetet nem ismerem, de augusztusban rendeltem ezt a kavefozot. Nehany nap alatt szallitottak es nagyon meg vagyok elegedve vele.
18. 11. 2018
Más kapszulát el sem fogad a gép?
22. 11. 2018
Sajnos nem fogad el más fajtát ,mert a többi kapszula más méretű.
21. 11. 2018
Nem tudok róla, mi még csak a gyári kapszulával használtuk
21. 11. 2018
Én nagyon úgy néztem csak a Tossimo kapszulát fogadja el.
22. 11. 2018
Ez a gép csak a bosch kávéfőzőkhöz alkalmazható tassimo
kapszulával használható!
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.