Ezen az oldalon találod a(z) APW Fülhallgató fehér témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy APW Fülhallgató fehér vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) APW Fülhallgató fehér fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Jól látom, hogy ez a méltán híres QCY T1C átbrendelve?
17. 10. 2020
Jól látod. Az.
17. 05. 2020
Üdvözöljük!
Az illetékes lollégák visszajelzése alapján, a két termék között az a külömbség. A Power az Alza saját terméke.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
02. 12. 2022
Korábban használtam, most teljesen lemerült vagy a jobb vagy a bal oldalit tudom párosítani, addig a másik csak keres...
Mit tegyek?
16. 12. 2022
Üdvözöljük!
Kérem próbálja a használati utasítás szerint beállítani, amit a weblapon is megtalál. Ha nem működne, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
19. 02. 2022
Szép napot! Apple telefonnal működik? Ajándék lenne, nekem is van egy ilyen, az androidos telefonnal-- szuper!
20. 02. 2022
Üdvözöljük!
Információink szerint Apple termékekkel is működik.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
21. 11. 2021
A jobb oldali füllhallgató folyamatosan pirosan ég. Nem szol, nem csatlakozik az eszkozhoz, csak a bal. Kikapcsolni sem lehet. Javaslat? 1 napos
23. 11. 2021
Üdvözöljük!
Kérem, keresse ügyfélszolgálatunkat a [email protected] címen, vagy a +3617011111 telefonszámon, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
16. 06. 2021
Huawei y7 prime 2018-al működik?
16. 06. 2021
y7 = Android 8.1 (Oreo) tehat mukodik.
11. 02. 2021
Üdvözlöm!
A bal fülhallgató nem működik egy hónap utanan,a piros es feher felvaltva villog rajta ha kiveszem a tokból es nem szól..
Mi lehet a problema?
11. 02. 2021
Üdvözöljük!
A piros és fehér felváltott villanása az arra utal hogy keresi a bluetooth kapcsolatot az eszközzel, avagy csatlakozni akar. Próbálja először a telefonkészüléken hosszan nyomni a bluetooth fület és újra egyszerre bekapcsolva a két fülhallgatót újra párosítani. Ha mindkettő abbahagyja villogást és hanggal jelez akkor működni fog.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Éva Hajas05. 01. 2021
Szeretném megkérdezni, hogy van lehetőség arra, hogy magán a füllhallgatón lehessen a hangerőt szabályozni? Mert amikor pl. teams call-ban vagyok, hiába veszem le a hangerőt a laptopon, ugyanazon az erőn szól a füllhallgató. Köszönöm!
16. 01. 2021
Üdvözöljük!
Sajnos a hangerő nem szabályozható.
Köszönjük.
06. 01. 2021
Szerintem nem lehet külön azon szabályozni a hangerőt. Én ha a készüléken állítom, akkor a füles is halkabb lesz.
27. 08. 2020
A fülhallgató a tokba visszahelyezve nem kapcsol ki, állandóan magátol bekapcsol. Mi a teendő ilyenkor?
28. 08. 2020
Üdvözöljük!
A terméket behozhatja bemutatótermünkbe személyesen, vagy postai úton is visszaküldheti.
Szép napot
23. 08. 2020
Üdv. A 2 füles csak külön külön csatlakozik a telefonhoz, nem csatlakoznak egymáshoz, vagy egyik vagy a másik szól. Ilyenkor mit kell csinálni?
Köszönöm.
24. 08. 2020
Üdvözöljük!
Kérjük tartsa egyszerre lenyomva a fülhallgatókon található gombot pár másodpercig, majd próbálja meg újra.
Ha a probléma továbbra is fennáll kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] emailcímen.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Szép napot.
03. 11. 2021
Ugyanez lenne a problémám hetente egyszer el játsza ezt és kb 30 próbálkozás után kitalálja uihy csatlakozik
23. 08. 2020
Üdv. A 2 füles csak külön külön csatlakozik a telefonhoz, nem csatlakoznak egymáshoz, vagy egyik vagy a másik szól. Ilyenkor mit kell csinálni?
Köszönöm.
24. 08. 2020
Üdvözöljük!
Kérjük tartsa egyszerre lenyomva a fülhallgatókon található gombot pár másodpercig, majd próbálja meg újra.
Ha a probléma továbbra is fennáll kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] emailcímen.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Szép napot.
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.