Üdvözöljük!
Köszönjük a türelmét.
A terméket behozhatja bemutatótermünkbe személyesen, vagy postai úton is visszaküldheti. Kérjük, a szállítással járó sérülésveszély miatt, lehetőség szerint eredeti csomagolásába, minden tartozékával együtt gondosan csomagolja be a terméket.
Kérjük, a csomagon tüntesse fel a reklamáció számát (ASRE/AVRA), vagy a megrendelés/számla számát, hogy csomagját azonosítani tudjuk.
Valamint kérjük, hogy csatoljon egy kísérőlevelet is a csomaghoz, amely tartalmazza a hibaleírást. A csomagra kívülről szintén szíveskedjen feltüntetni a reklamáció/számla számát.
Amennyiben reklamációját rögzítette online, úgy a csomaghoz mellékelheti a visszaküldési címkét (Return label) is. Ezt fiókjába bejelentkezve találja: Alza fiók –> Reklamációk –> Reklamációim –> Részletek –> Reklamációs űrlap. A címke felső részét szíveskedjen kitölteni és belerakni a csomagba. Az alsó, szaggatott vonal alatti részt szíveskedjen levágni és a csomagra ráragasztani.
Bemutatótermünk címe: 1134 Budapest Róbert Károly krt. 54-58.
Begyűjtés a Magyar Posta által:
Az alábbi linken válassza a "Csomag visszaküldés" lehetőséget, töltse ki az űrlapot és a kiválasztott Postán lesz lehetősége leadni a csomagot:
Külsős link
A szállítás igénylése során a címzett az Alza.hu legyen, a cím pedig a következő:
1134 Budapest Róbert Károly krt. 54-58.
Fontos információ: A fizetési mód kiválasztásánál, kérjük NE válassza az utánvétes módot, ugyanis ebben az esetben cégünk nem veszi át a Magyar Postától a csomagot.
Kérjük, mellékeljen egy kísérőlevelet a számla sorszámával és a hibaleírással.
Csomagolással kapcsolatos tudnivalók:
https://cdn.alza.hu/Foto/imggalery/LandingPages/AlzaServis/src/manuals/Alza.hu-v2.pdf
Ha megoldható, akkor javasolt pár fotót készíteni a termékről, illetve a termék csomagolásáról a visszakűldést megelőzően (igazolva a termék visszaküldéskori állapotát, illetve a csomagolás megfelelőségét)
A postai visszaküldésről szóló bizonylatot kérjük őrizze meg. Amennyiben a reklamációt jogosnak ítélik, a postaköltséget visszautljuk Önnek.
A termék visszaküldése/leadása előtt, kérjük az alábbiakat figyelembe venni:
- Amennyiben telefon/tablet/e-book olvasó/számítógép visszaküldése előtt áll, az eszközről történő adatmentésről Önnek kell gondoskodnia. A terméken el kell végeznie a gyári beállítások visszaállítását (hibás készülék esetén, amennyiben a jelentkezett hibából kifolyólag ez nem oldható meg, akkor ennek a lépésnek az elvégzése nem szükséges). Ha az eszköz le van védve bármilyen kóddal, amely blokkolja a készülék feloldását, akkor azt szintén törölni kell a készülékről. Androidos készülék esetén, kérjük a készüléket távolítsa el a Google fiókjából. iPhone/iPad/MAC készülék esetén, kérjük a "Find My Phone" funkció kikapcsolását az iCloud-ban.
- Kérjük gondoskodjon arról, hogy a SIM kártyával műkődő készülékek esetén, az eszközben lévő SIM kártya eltávolításra kerüljön a készülékből.
- Azon készülékek esetén, melyekben elhelyezhető memóriakártya, pendrive, egyéb kiegészítő tartozékok, kérjük fokozott figyelmet fordítsanak azok eltávolítására, mert azokat nem tudjuk pótolni, visszaküldeni, elektronikai hulladékként kerülnek kezelésre.
- Amennyiben garanciális ügyintézésre kerül sor és a készülék rendelkezik kijelzővel, melyre felhelyezésre került kijelzővédő fólia/üveg, akkor azt kérjük a készüléken hagyni, amennyiben a készülék cserére, vagy javításra kerül (és a fólia/üveg károsodik), akkor azt cseréljük, vagy kompenzáljuk.
Garanciális ügyintézés esetén: A készüléket továbbítjuk a szervizbe, a szervizelés lezárultát követően, értesítjük annak eredményéről. Céges vásárlás esetén maximum 40 nap, magánszemély nevére történő vásárlás esetén maximum 30 napon belül várható az eredmény.
Tisztelettel,