Ezen az oldalon találod a(z) AlzaPower Onyx 10000mAh USB-C - fekete témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy AlzaPower Onyx 10000mAh USB-C - fekete vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) AlzaPower Onyx 10000mAh USB-C - fekete fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.
Üdv!
Nem sokat használtam a powert, de sajnos nem tölt fel semmilyen töltövel és mindenféle kábellel próbáltam. Csak bedugom tölteni, de semmi sem történik. 12 hónapja vettem. Mi tudok csinálni? :-(
08. 06. 2023
Hello,
If you haven't used powerbank for really long time and capacity was low, it could happen powerbank is totally discharged and then it is really not possible to charge. We always recommend to charge all devices with batteries from time to time.
We recommend to take powerbank to our shop and check with collegues if they can help
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.
01. 04. 2023
Sziasztok
Szeretnék vásárolni egy AlzaPower Onyx 10000mAh USB-C powerbank-et, de valamiért fehér színben 10.390,- Ft, azaz 2.000,- Ft-al kerül többe, mint ugyanez a termék fekete színben. Miért ? Úgy tűnik, hogy csak el van írva az ára, mert a 20.000 mAh-ás mind a két színben 11.890,- Ft-ba kerül, tehát a 10.000-esnek a 8.490,-es ár a reális. (Fekete powerbank-em már van nekem, és szeretem, jó termék.)
Köszönettel: Attila
09. 04. 2023
Üdvözlöm! Termékeink ára az aktuális piaci helyzettől de főként a beszerzési ártól függ. Valószínűsíthető hogy a két szín két különböző beszerzési időpontból származik és ez okozza ezt az árkülönbséget. Szép napot kívánok!
24. 01. 2022
Mi a teendő akkor, amikor csak akkor működik amikor maga az eszköz is töltőn van. Ha leveszem a töltőről elalszik mind a 4 lámpa, és nem tölti a csatlakoztatott eszközt.
26. 01. 2022
Üdvözöljük!
Kérem, keresse ügyfélszolgálatunkat a [email protected] címen, vagy a +3617011111 telefonszámon.
Szép napot!
29. 09. 2021
Jó napot! Hány hónap/év garancia van a termékre?
30. 09. 2021
Üdvözöljük!
A termékre 24 hónap jótállás van.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
Nagy Andor16. 02. 2021
Az eszközön a gomb mire szolgál?
Elektronikusan elérhető felhasználói leírás?
18. 02. 2021
Üdvözöljük!
A gomb a termék bekapcsolására szolgál, használata egyértelmű.
Tisztelettel,
23. 02. 2021
Közben rájöttem, hogy egy kapcsolással lehet bekapcsolni, dupla kapcsolással kikapcsolni.
Ha esetleg még kell ennél többet tudni, kérem írják meg.
Köszönöm a választ!
Sikovanyecz János29. 12. 2020
Üdv,
Dec 24. én rendeltem meg önöktől ezt a terméket bankon keresztüli tranzakcióval, sajnos elsőre sikertelen fizetéssel viszont második próbálkozásra sikeresen. Magáról a sikeres vásárlásról visszaigazoló e-mailt nem kaptam, a sikertelen tranzakcioról viszont érkezett pár nappal később egy e-mail... A banki számlakivonat igazolja a vásárlásom. Esetleg utána tudnának-e járni az ügynek?
Köszönettel:
Sikovanyecz János
02. 01. 2021
Üdvözöljük!
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a [email protected] e-mail címen vagy a 06-1-701-1111 telefonszámon.
További szép napot!
Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.