Üdvözöljük!
Köszönjük a türelmét.
A termék(ek)et behozhatja bemutatótermünkbe személyesen, vagy postai úton is visszaküldheti. Kérjük, a szállítással járó sérülésveszély miatt, lehetőség szerint eredeti csomagolásába, minden tartozékával együtt gondosan csomagolja be a terméket.
Kérjük, a csomagon tüntesse fel a reklamáció/elállási kérelem számát (ASRE/AVRA), vagy a megrendelés/számla számát, hogy csomagját azonosítani tudjuk.
Valamint kérjük, hogy csatoljon egy kísérőlevelet is a csomaghoz, amely tartalmazza, hogy el szeretne állni a vásárlástól.
Bemutatótermünk címe: 1134 Budapest Róbert Károly krt. 54-58.
Csomagolással kapcsolatos tudnivalók:
https://cdn.alza.hu/Foto/imggalery/LandingPages/AlzaServis/src/manuals/Alza.hu-v2.pdf
Ha megoldható, akkor javasolt pár fotót készíteni a termékről, illetve a termék csomagolásáról a visszakűldést megelőzően (igazolva a termék visszaküldéskori állapotát, illetve a csomagolás megfelelőségét)
A termék visszaküldése/leadása előtt, kérjük az alábbiakat figyelembe venni:
- Amennyiben telefon/tablet/e-book olvasó/számítógép visszaküldése előtt áll, az eszközről történő adatmentésről Önnek kell gondoskodnia. A terméken el kell végeznie a gyári beállítások visszaállítását (hibás készülék esetén, amennyiben a jelentkezett hibából kifolyólag ez nem oldható meg, akkor ennek a lépésnek az elvégzése nem szükséges). Ha az eszköz le van védve bármilyen kóddal, amely blokkolja a készülék feloldását, akkor azt szintén törölni kell a készülékről. Androidos készülék esetén, kérjük a készüléket távolítsa el a Google fiókjából. iPhone/iPad/MAC készülék esetén, kérjük a "Find My Phone" funkció kikapcsolását az iCloud-ban.
- Kérjük gondoskodjon arról, hogy a SIM kártyával műkődő készülékek esetén, az eszközben lévő SIM kártya eltávolításra kerüljön a készülékből.
- Azon készülékek esetén, melyekben elhelyezhető memóriakártya, pendrive, egyéb kiegészítő tartozékok, kérjük fokozott figyelmet fordítsanak azok eltávolítására, mert azokat nem tudjuk pótolni, visszaküldeni, elektronikai hulladékként kerülnek kezelésre.
- Amennyiben garanciális ügyintézésre kerül sor és a készülék rendelkezik kijelzővel, melyre felhelyezésre került kijelzővédő fólia/üveg, akkor azt kérjük a készüléken hagyni, amennyiben a készülék cserére, vagy javításra kerül (és a fólia/üveg károsodik), akkor azt cseréljük, vagy kompenzáljuk.
- Amennyiben a visszakűldendő termék XBOX játékkonzol, vagy annak valamilyen gyári tartozéka (kontroller, fejhallgató, kinect) és a Microsoft felé is el lett indítva reklamáció az ügyben, akkor azt kérjük sztornóztatni a Microsoftnál a termék visszaküldése előtt
Visszavásárlási igény esetén: Technikusunk értékelése után küldünk értesítést a visszatérítendő összeg pontos mértékéről. Abban az esetben, ha a termék(ek) postai úton került(ek) kézbesítve, emailben küldünk választ.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,