Oldal frissítése

Használd ki az ingyenes házhozszállítást! Add az ONLINEFIZETEK kódot a kosárba minimum 12 500 Ft vásárlási érték felett. További információk itt

Quick guide - Warranty claims

A reklamáció száma

A reklamáció száma egy egyedi azonosító szám, ami egyedileg lett a termékhez hozzárendelve, és segíti a reklamáció státuszának a nyomonkövetését. A reklamációs szám használata lecsökkenti a pontatlanságból származó hibalehetőségeket vagy félreértéseket, és felgyorsítja a kommunikációt. Mielőtt a reklamációs számot megadjuk, néhány egyszerű ellenőrzést végzünk el, hogy megerősíthessük, hogy a termék nálunk lett vásárolva és vonatkozik a termékre a garancia.

A reklamáció számának megszerzése egyszerű. Jelentkezzen be az Én Alza fiókom menübe, töltse ki a szükséges információkat, és kövesse az utasításokat. Végezetül a Reklamációs Osztályunkra küldje vissza a terméket és a számlát, és tüntesse fel a reklamációs számot.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a reklamációs szám nem helyettesíti a számlát. 

Termékek visszaküldése

A reklamációs számot tisztán és kivehetően fel kell tüntetni a visszaküldendő termék dobozán. Ha több reklamációt küld el egy dobozban, kérjük, hogy csatoljon egy listát a termékekről, és egyenként jelölje meg a termékeket a vonatkozó reklamációs számokkal. Ha nem kapott reklamációs számot, a terméket a vásárlást igazoló dokumentummal, a hibákat részletező leírással és érvényes elérhetőségekkel együtt kell visszaküldeni. 

A reklamációk feldolgozása során

Több emailt fog kapni a reklamációjának státuszáról, amelyekben informálni fogjuk Önt a reklamált termék Reklamációs Osztályunkra történő beérkezéséről, a reklamáció rendezésének részleteiről. Leellenőrizheti a reklamáció státuszát az Én Alza fiókom menüpontban.

Reklamációs Osztály

A reklamáció és a termékvisszaküldés megtételéhez a következő elérhetőségek közül választhat.
 

Postai cím:
 

Alza.hu - Reklamáció
Budapest 
Róbert Károly krt. 54-58.
1134

 

E-mail:

info@alza.hu

 

Telefon:

06-1-701-1111

Vissza
WEB20