Oldal frissítése

Shifu Plugo Link & Count - STEM interkatív játék

Alternatívák megjelenítése

Nincs megfelelő alternatíva?

Válassz teljes kínálatunkból

Shifu Plugo Link & Count - STEM interkatív játék

Interaktív matematikai és kirakós játék tabletre

A Shifu Plugo Count & Link interaktív oktatójáték készlet kiterjesztett valóság technológiát alkalmaz, így a tableten keresztül nyomon követi amit a gyermek a mágneses alátétre helyez, és ezáltal visszajelzést nyújt a gyerkőcnek a történet fejlődésével a képernyőn. A játék a STEM oktatás alapelveire épül és játékos illetve kreatív módon mutatja be a gyermekeknek a matematikát, a logikai és a térbeli orientációt. A feladatok aktív megoldásával a gyerekek könnyebben sajátíthatják el az adott tudást és készségeket és könnyebben is emlékeznek majd amegszerzett új tudásanyagra.


A Shifu Plugo Count & Link interaktív játékcsomag főbb jellemzői

  • Interaktív játék 5–11 éves gyermekek számára
  • Mágneses alátét nyílással a tablet megtartásához
  • 2 számokat és jeleket tartalmazó szett állvánnyal
  • 15 mágneses hatszöggel
  • Kiterjesztett valóság technológiával (AR)
  • Folyamatos visszajelzést nyújt
  • A STEM oktatási alapelvein alapszik
  • Plugo mobilalkalmazás (Android, iOS)
  • Szórakoztató játékok különböző témákkal és nehézségi szintekkel
  • Nincs szükség Bluetooth-ra, kábelekre és elemekre

A STEM oktatási alapelveit alkalmazza

A STEM oktatási alapelveket használó alkalmazásnak köszönhetően a gyermekek kézzelfogható információkat kapnak a mindennapi életben is hasznos modern technológiáról és matematikáról. A Shifu Plugo Count & Link játék emellett fejleszti a kritikus gondolkodást, koncentrációt a logikus gondolkodást és az önállóságot.



Intelligens interaktív szórakozás

A Plugo játékot kiegészítő mobilalkalmazás egy olyan modern, oktató jellegű játékká változtatja a tabletet, amely színes történetekkel gazdagított, szórakoztató játékok egész tárházát kínálja az 5 és 11 év közötti gyermekek számára. A kiterjesztett valóság (AR) technológia gondoskodik az azonnali visszajelzésről, a játék másik előnye pedig, hogy nem igényel gombokat, elemeket vagy bosszantó kábeleket ahhoz, hogy a gyerekek játszani tudjanak.


A feladatok aktív megoldása

A Plugo mobilalkalmazás indításakor a gyerekek puzzle darabokat helyezhetnek a mágneses alapra, majd hatszögeket állíthatnak össze. Minden helyes megoldással előrébb juthatnak a történetben. Például segíthetnek az asztronautának keresztüljutni a naprendszeren, vagy állatformákat készíthetnek, vízvezeték rendszert építhetnek. Az alkalmazás interaktív környezete audió-vizuális motivációs elemeket rejteget, amely hozzájárul a zökkenőmentes és hatékony feladatmegoldáshoz.



Paraméterek

Tudni érdemes

Alsó korhatár 4 éves kortól

Programozás gyerekeknek

Vezérlés Manuálisan, Mobillal, Tablettel
Támogatott OS Android, iOS
Játék magassága 15 cm
Programozás típusa A legkisebbeknek
Speciális funkciók Mobilalkalmazás, Hangeffektek
Kód:  SHIFa4
Termékszám:  PS-SHIFU-021

Az Ön adatainak védelme fontos számunkra

Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.

További információ
Értem Részletes beállítások Elutasít mindent
P-DC1-WEB20