A Shifu Plugo Count interaktív oktatójáték kiterjesztett valóság technológiát alkalmaz, így a tableten keresztül nyomon követi amit a gyermek a mágneses alátétre helyez, és ezáltal visszajelzést nyújt a gyerkőcnek a történet fejlődésével a képernyőn. A játék a STEM oktatás alapelveire épül és játékos illetve kreatív módon mutatja be a gyermekeknek a matematikát és a technológiát. A feladatok aktív megoldásával a gyerekek könnyebben sajátíthatják el az adott tudást és készségeket és könnyebben is emlékeznek majd a megszerzett új tudásanyagra.
A STEM oktatási alapelveket használó alkalmazásnak köszönhetően a gyermekek kézzelfogható információkat kapnak a mindennapi életben is hasznos modern technológiáról és matematikáról. A Shifu Plugo Count játék emellett fejleszti a kritikus gondolkodást, koncentrációt a logikus gondolkodást és az önállóságot.
A Plugo játékot kiegészítő mobilalkalmazás egy olyan modern, oktató jellegű játékká változtatja a tabletet, amely színes történetekkel gazdagított, szórakoztató játékok egész tárházát kínálja az 5 és 11 év közötti gyermekek számára. A kiterjesztett valóság (AR) technológia gondoskodik az azonnali visszajelzésről, a játék másik előnye pedig, hogy nem igényel gombokat, elemeket vagy bosszantó kábeleket ahhoz, hogy a gyerekek játszani tudjanak.
A Plugo mobilalkalmazás indításakor a gyerekek puzzle darabokat helyezhetnek a mágneses alapra, majd hatszögeket állíthatnak össze. Minden helyes megoldással előrébb juthatnak a történetben. Például segíthetnek az asztronautának keresztüljutni a naprendszeren, vagy kijuthatnak vele egy elvarázsolt erdőből. Az alkalmazás interaktív környezete audió-vizuális motivációs elemeket rejteget, amely hozzájárul a zökkenőmentes és hatékony feladatmegoldáshoz.
Kód: | SHIFa3 |
Jótállás: | 24 hónap |
Termékszám: | PS-SHIFU-020 |