Oldal frissítése

Osmo Tangram Interaktív oktatás játékosan – iPad

20 890 Ft

Osmo Tangram Interaktív oktatás játékosan – iPad


Osmo – játékra programozva

Évekkel ezelőtt a Google egykori munkatársai választ kerestek arra, hogyan tudják gyermekeik aktívan használni a technológiát a fejlődésük érdekében ahelyett, hogy csak passzívan fogyasztanák a digitális tartalmakat. A kutatás eredményeit figyelembe véve megalkották az interaktív Osmo oktatóeszközt, amellyel fejlődik a gyermekek tudása, valamint bővülnek az ismereteik a modern technológia és a kiterjesztett valóság segítségével. Az alapelv kidolgozásakor a fejlesztők az élet különböző területeit érintő ismeretek átadására, a tanulásra és a fejlődésre fókuszáltak, például szókincs és olvasás, alapvető programozás, matematika és számtan, kritikus gondolkodás és problémamegoldás, kreativitás és képzelőerő. Végül, de nem utolsósorban, az Osmo nagyszerű eszköz az idegen nyelv szórakoztató elsajátítására is. Az Osmot világszerte jelenleg több mint 30 000 iskolában használják.

.



Hogyan működik az Osmo?

Az Osmo a kiterjesztett valóság elvén alapszik. Első lépésként helyezd az iPadet az állványra, majd az érzékeléshez a reflektort rögzítsd a tablet tetejére. Ezután válassz ki egy játékot vagy tantárgyat az alkalmazásban, és az iPad kijelzőjén azonnal megjelenik, hogy mit kell tenned, építened vagy rajzolnod. A valós idejű hang- és vizuális visszajelzéssel a gyerekek stresszmentes környezetben, kísérletezéssel tanulhatnak.


Osmo Tangram — a gyermekekre és a tanulás szeretetére összpontosít



Az Osmo szórakoztató módon számos területen fejleszti a gyermekek készségeit, például problémamegoldás és rejtvények, kritikus gondolkodás, matematika, összeadás, számolás, kivonás, szorzás, földrajz, kézzel történő rajzolás, hallás utáni megértés, finommotorika, olvasás, fizikai ismeretek elsajátítása, helyesírás tökéletesítése, programozás, szókincs és idegen nyelvek tanulása.


Mit tanulnak a gyerekek az Osmo Tangram segítségével?

Ebben a játékban a gyerekek több mint 100 feladatot és rejtvényt oldanak meg a darabok megfelelő helyre történő rakosgatásával, hogy az általuk készített forma a képernyőn látható formának megfeleljen. Az Osmo Tangram így fejleszti a kreativitást és a vizuális problémamegoldó készséget. Minden gyermek számára egyedi profil hozható létre, és minél többet játszik, annál több rejtvény nyílik meg neki.


Ki játszhat az Osmo Tangram oktató játékkal?

Ez Osmo oktatókészlet 6 és 10 év közötti fiúk és lányok számára alkalmas. Léteznek azonban olyan gyermekek, akik már akár 4 éves kortól is tudnak játszani az Osmo játékokkal: minden a gyermek képességein múlik. Az Osmo Tangram kezdőknek és haladó kis programozóknak egyaránt ajánlott. Ha ez a készlet idővel már nem elégíti ki a gyermek érdeklődését, az Osmo lehetővé teszi a tanulás folytatását magasabb szintű játékokkal.


Az Osmo Tangram oktató játékcsomag tartalma

  • Színes geometrikus Tangram darabok
  • 1 játék – Tangram
    Az Osmo állvány, a reflektor és az iPad nem tartozék.


Kompatibilitás:
Minden iPaddel kompatibilis, kivéve az 1., 2. és 3. generációs készülékeket. Az iPad 2021-hez szükséges reflektor: iPad Air 4, iPad Pro 11" és iPad Pro 12,9". Minimálisan szükséges iOS-verzió: iOS 10. A játék működésének nem feltétele a Wi-Fi-kapcsolat.


Paraméterek

Elemek

Ceruzaelemet külön szükséges vásárolni Nem

Tudni érdemes

Alsó korhatár 6 éves kortól
Kód:  Osmo_21_08
Jótállás: 24 hónap
Termékszám:  902-00020
Linkek: Gyártó honlapja:

Az Ön adatainak védelme fontos számunkra

Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.

További információ
Értem Részletes beállítások Elutasít mindent
P-DC1-WEB20