Oldal frissítése

Osmo Pizza Co. Game Interaktív tanulás játékosan – iPad

29 990 Ft

Osmo Pizza Co. Game Interaktív tanulás játékosan – iPad


Osmo – játékra programozva

Évekkel ezelőtt a Google egykori munkatársai választ kerestek arra, hogyan tudják gyermekeik aktívan használni a technológiát a fejlődésük érdekében, ahelyett, hogy csak passzívan fogyasztanák a digitális tartalmakat. A kutatás eredményeit figyelembe véve megalkották az interaktív Osmo oktatóeszközt, amellyel fejlődik a gyermekek tudása, valamint bővülnek az ismereteik a modern technológia és a kiterjesztett valóság segítségével. Az alapelv kidolgozásakor a fejlesztők az élet különböző területeit érintő ismeretek átadására, a tanulásra és a fejlődésre fókuszáltak, például szókincs és olvasás, alapvető programozás, matematika és számtan, kritikus gondolkodás és problémamegoldás, kreativitás és képzelőerő. Végül, de nem utolsósorban, az Osmo nagyszerű eszköz az idegen nyelv szórakoztató elsajátítására is. Az Osmot világszerte jelenleg több mint 30 000 iskolában használják.

.



Hogyan működik az Osmo?

Az Osmo a kiterjesztett valóság elvén alapszik. Első lépésként helyezd az iPadet az állványra, majd az érzékeléshez a reflektort rögzítsd a tablet tetejére. Ezután válassz ki egy játékot vagy tantárgyat az alkalmazásban, és az iPad kijelzőjén azonnal megjelenik, hogy mit kell tenned, építened vagy rajzolnod. A valós idejű hang- és vizuális visszajelzéssel a gyerekek stresszmentes környezetben, kísérletezéssel tanulhatnak.


Osmo Pizza Co. Game — a gyermekekre és a tanulás szeretetére összpontosít



Az Osmo szórakoztató módon számos területen fejleszti a gyermekek készségeit, például problémamegoldás és rejtvények, kritikus gondolkodás, matematika, összeadás, számolás, kivonás, szorzás, földrajz, kézzel történő rajzolás, hallás utáni megértés, finommotorika, olvasás, fizikai ismeretek elsajátítása, helyesírás tökéletesítése, programozás, szókincs és idegen nyelvek tanulása.


Mit tanulnak a gyerekek a Pizza Co. Game segítségével? 

Ebben a készletben a főszerepet a pizza játssza, amelyet a gyerekek sütnek majd a vásárlóiknak. Ezenkívül fogadják a befizetéseket, visszautalják a pénzt, és nyomon követik, hogy a pizzériájuk pénzügyileg hogyan áll. Tehát a gyerekek az Osmo Pizza Co. Starter Kit segítségével bepillantást nyerhetnek az üzleti számításokba, gyakorolják az összeadást és kivonást, a törteket, a fejben történő számolást, a tervezést, a kritikus gondolkodást, a megfigyelést, a kommunikációs készséget és kreatív problémamegoldást.


Ki játszhat az Osmo Pizza Co. Starter Kit oktató játékkal?

Ez Osmo készlet az 5 és 12 év közötti fiúk és lányok számára alkalmas. Az Osmo Pizza Co. a fejlesztők kezdőknek és haladó kis programozóknak egyaránt ajánlják. Ha ez a készlet idővel már nem elégíti ki a gyermek érdeklődését, az Osmo lehetővé teszi a tanulás folytatását magasabb szintű játékokkal.


A csomag tartalma az Osmo Pizza Co. Játék

  • Pizza alap
  • 48× pizzára való feltét 
  • 40× pénz
  • 1 játék - Pizza
    Az Osmo állvány, a reflektor és az iPad nem tartozék.


Kompatibilitás:
Minden iPaddel kompatibilis, kivéve az 1., 2. és 3. generációs készülékeket. Az iPad 2021-hez szükséges reflektor: iPad Air 4, iPad Pro 11" és iPad Pro 12,9". Minimálisan szükséges iOS-verzió: iOS 10. A játék működésének nem feltétele a Wi-Fi-kapcsolat.


Paraméterek

Elemek

Ceruzaelemet külön szükséges vásárolni Nem

Tudni érdemes

Alsó korhatár 5 éves kortól
Kód:  Osmo_21_06
Jótállás: 24 hónap
Termékszám:  902-00003
Linkek: Gyártó honlapja:

Az Ön adatainak védelme fontos számunkra

Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.

További információ
Értem Részletes beállítások Elutasít mindent
P-DC1-WEB15