Oldal frissítése
Október 23-a, péntek nemzeti ünnep. Ezen a napon budapesti bemutatótermünk zárva tart, az interneten azonban továbbra is kényelmesen vásárolhatsz.

Gyakran Ismételt Kérdések

Mielőtt kapcsolatba lépne velünk, kérjük hogy olvassa át a Gyakran Ismételt Kérdéseket:

  • Visszaküldhetem az árut az indok megadása nélkül?
    • Igen, a megvásárlástól számított tizennégy napon belül indoklás nélkül küldheti vissza au árut. Megérkezéskor azonban az árunak sértetlen állapotban kell lennie. Az áruvisszaküldéssel kapcsolatos részleteket az üzleti feltételek IV. pontjában találja.
  • Hogyan tudassam reklamációmat?
    • Ha tőlünk rendelt terméke nem működik rendesen, az alábbi módon reklamálhatja meg azt: Először is, meg kell bizonyosodnia, hogy az Ön által rendelt termék márkájának rendelkezik-e hivatalos magyarországi szervizzel. A hivatalos szerviznél kezelt reklamációk általában gyorsabbak mint az eladónál kezdeményezettek. Kontakt na servisy naleznete zde. Magyarországi képviselet hiányában, ill. ha reklamációját az eladónál szeretné érvényesíttetni, azt megteheti valamennyi üzletünkben, valamint a reklamált terméket is elküldheti címünkre.
  • Mi tartozik a higiéniai termékek közé?
    • Olyan zárt csomagolású termékek tartoznak ide, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhetők vissza (hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok, stb.).
  • Hová küldhetem a reklamált árut?
    • Az árut a következő címre küldheti: Alza Szaküzlet, Róbert Károly krt. 54-58, 1134 Budapest
  • Mi mindent kell a reklamációhoz csatolnom?
    • A reklamációhoz szükséges: a teljes reklamált termék, a vásárlást igazoló dokumentum másolata és postai visszaküldés esetén a hibaleírását tartalmazó kísérőlevél.
  • Mennyi idő a reklamációs folyamat?
    • A reklamációt a lehető legrövidebb időn belül bonyolítjuk le, areklamációs folyamat feltételei alapján azonban legkésőbb az áru megérkezésétől számított 30 napon belül. Pontos időpontot sajnos nem tudunk közölni.
  • Lehetséges a reklamációt meggyorsítani?
    • Az azonnali reklamáció kezeléshez az Azonnali csereszolgáltatással kell rendelkeznie. Más esetekben a reklamáció meggyorsítása nem lehetséges.
P-DC1-WEB20