Oldal frissítése

Mivel kapcsolatban van szükséged tanácsra?

Termékek Megrendelések és fizetések Reklamáció és áruvisszaküldés Szolgáltatások Többi

Gyakran ismételt kérdések és válaszok

Mikor érkezik meg a megrendelésem?

A Fiókom menüpontban minden egyes megrendelés részletei között megtalálod az aktuális becsült szállítási időt, valamint további információt arról, hogy jelenleg hol található a csomagod. Megrendelésedet az Alza alkalmazásban is nyomon követheted, vagy a szállítócég weboldalán keresztül is (Alza Expres, ExpressOne, Magyar Posta, Foxpost, Paketa).

Megrendelés módosítása vagy meghosszabbítása

Kérjük, jelentkezz be az Alza fiókodba, és add meg a megrendelés azonosítószámát. A megrendelés állapotával kapcsolatban még elérhető módosításokat közvetlenül a megrendelés adatai között láthatod. Abban az esetben, ha a megrendelésed már a fuvarozónál van, a szállítással kapcsolatos módosításokat közvetlenül a fuvarozóval lehet intézni. Azokban azokban az esetekben, amikor már nem engedélyezzük a módosításokat, javasoljuk a megrendelés törlését és egy új megrendelés létrehozását (pl. más cím megadásával stb.).

Rendelésem átvételi határidejét szeretném meghosszabbítani (AlzaBox és mintabolt). Mi a teendő?

Amennyiben rendelésed átvételéhez AlzaBox-ot vagy mintaboltot jelöltél meg, az átvétel határidejét meghosszabbíthatod Alza fiókod Vásárlásaim menüpontja alatt. Itt válaszd az "Átvételi idő meghosszabbítása" opciót.

Elektronikus termékek vannak a megrendelésemben, hol találom őket?

Az elektronikus termékeket a Fiókom - Könyvtáram menüpontban azonnal elkészítjük a számodra, miután kifizetted a megrendelésedet. A fizetés beérkezése után néhány percet igénybe vehet a tartalom létrehozása. Ezeket a tételeket az Alza alkalmazásunkban is megtalálod a Könyvtáram szekcióban.

Hogyan tudom lemondani a megrendelést?

A megrendelést a Fiókom menüpontban a megrendelés részletei között, a „Megrendelés törlése” gomb segítségével tudod törölni. Ha a megrendelés kifizetésre került, a pénzt automatikusan visszatérítjük a számládra (ez akár a vásárlás napján is megtörténhet - ez a banktól függ).

Számla vagy jóváírás küldése

A számlák elektronikus változatait a Fiókom menüpontba való bejelentkezéssel érheted el. Minden általunk kiállított dokumentum tartalmazza a törvény által előírt követelményeket is, a dokumentumok pedig postázhatók.

Pénzvisszafizetés

A megrendelés törlése vagy a termék visszaküldése esetén 3 munkanapon belül automatikusan gondoskodunk a visszatérítésről. Online kártyás fizetés esetén a vásárlás napján (banktól függően) visszatérítjük az összeget. A visszatérítésről e-mailben értesítünk.

Hogyan küldhetem vissza a terméket?

A Fiókom részben a Reklamáció és termékvisszaküldés - Új reklamációk menüpontban találod az összes megvásárolt terméket. Itt kiválaszthatod az egyik lehetőséget, és követheted az utasításokat. Ez a leggyorsabb módja a reklamációk megoldásának. Ha úgy érzed, rosszul választottál, és a vásárlástól számított 14 napon belül szeretnéd visszaküldeni a kicsomagolt terméket, válaszd az „Elállás” opciót. Ha a terméket használtad, és valamilyen hiba jelentkezett, válaszd a „Reklamáció” lehetőséget. Ha a termék sérült vagy hiányos, válassza a „Sérülten/hiányosan/más probléma” lehetőséget, és mi a lehető leggyorsabban felvesszük Veled a kapcsolatot a hiányzó részek pótlása vagy kiegészítése érdekében. Természetesen a terméket a megadott határidőn belül (az eredeti csomagolással együtt) boltjainkba is visszaküldheted.

Hogyan tudom a hibás vagy működésképtelen termék reklamációját intézni?

Ha a megvásárolt terméknél hiba lépett fel vagy pedig teljesen nem működik, az Alza fiókom részben könnyedén és gyorsan létrehozhatod a reklamációt. Ugyanitt szintén kiválaszthatod, hogyan küldöd el nekünk a terméket.

Hogyan kell eljárni egy sérült vagy hiányos megrendelés esetében?

A Fiókom részben a Reklamáció és termékvisszaküldés - Új reklamációk menüpontban találod az összes megvásárolt terméket. Itt kiválaszthatod az egyik lehetőséget, és követheted az utasításokat. Ez a leggyorsabb módja a reklamációk megoldásának. Ha úgy érzed, rosszul választottál, és a vásárlástól számított 14 napon belül szeretnéd visszaküldeni a kicsomagolt terméket, válaszd az „Elállás” opciót. Ha a terméket használtad, és valamilyen hiba jelentkezett, válaszd a „Reklamáció” lehetőséget. Ha a termék sérült vagy hiányos, válassza a „Sérülten/hiányosan/más probléma” lehetőséget, és mi a lehető leggyorsabban felvesszük Veled a kapcsolatot a hiányzó részek pótlása vagy kiegészítése érdekében. Természetesen a terméket a megadott határidőn belül (az eredeti csomagolással együtt) boltjainkba is visszaküldheted és a reklamációt boltunk munkatársaival is megoldhatod.

Mikor lesz megoldva a reklamációm?

Reklamációd aktuális státuszáról könnyen tájékozódhatsz a Fiókom menüpontban, a Reklamáció és termékvisszaküldés alpontjában. Az ügy megoldásának előrehaladásáról e-mailben is rendszeresen tájékoztatunk.

Regisztráció módosítása / személyes adatok javítása / SMS hitelesítéshez megadott telefonszám módosítása

Személyes adataidat könnyen javíthatod az Alza fiókom menüpontban, a felhasználói fiókod beállításai között (Alza fiókom > Alapvető információk).

Hogy lehetek AlzaPlus tag valamint, hogy tudom meghosszabbítani a tagságom?

Minden lényeges infót megtalálsz az Alza Plus szolgáltatásunk aloldalán. Itt elolvashatod, mik a tagság feltételei és milyen előnyökkel jár, ha Alza Plus előfizetésed van. Ha már rendelkezel előfizetéssel és azt szívesen meghosszabítanád, ennek menetét szintén ezen a felületen találod.

Lépj kapcsolatba velünk!

Telefonos ügyfélszolgálat: napi 8:00 - 20:00

Minden fiókunk nyitva van szokásos nyitvatartási idő.

Próbáld ki a sütijeinket

Mi, az Alza.hu Kft., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.

További információ
Értem Részletes beállítások Elutasít mindent
P-DC1-WEB15