Oldal frissítése

A húsvéti ünnepek alatt (3.29-én, 3.31-én és 4.1-én) üzleteink zárva tartanak. Azonban online még mindig kényelmesen vásárolhatsz.

Kiterjesztett garancia

Garancián kívüli meghibásodás esetén megjavítjuk a terméket, kicseréljük egy új termékre, vagy jóváírást állítunk ki a teljes vételárról.

  • A törvényes jótállási időn felül akár 3 év garancia.
  • A teljes biztosítási kárigényt mi intézzük helyetted, csak jelentsd nekünk a kárt.
  • A nagyméretű háztartási gépeket otthonodban javítjuk meg, és megspóroljuk a szállítás költségeit.
  • Érdekesség: 2021-ben a biztosító az összes kárigény 90%-át az ügyfél javára rendezte.
Kiterjesztett garancia
Vissza a szolgáltatásokra

Hogyan segít a szolgáltatás a vásárlóknak?

Miért előnyös ez valójában?

  • Az ügyfél olyan szolgáltatást vásárolt, amellyel tulajdonképpen meghosszabbította a termék élettartamát

  • Az Alza a reklamációt a törvény által előírt jótállási időn túl elfogadta és kifizette

  • Az ügyfél sikeresen elkerülte a nem tervezett pénzügyi kiadásokat

  • A kiterjesztett garancia egy olyan szolgáltatás, amelyet megéri igénybe venni

Hogyan működik?

  • Hogyan érvényesíthető a szolgáltatás?

    Jelentsd be a meghibásodást a meghosszabbított garanciális időszakon belül a +36 1 701 1111 telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen.

  • A reklamáció rendezése

    Biztosítási kárigényedet a lehető leggyorsabban rendezzük. Várd meg a válaszunkat.

  • A szolgáltatás díja az adott termékre vonatkozóan egyedileg kerül meghatározásra.
    A biztosításra fedezeti korlátozások és kizárási határozatok vonatkoznak, melyekről bővebben az alább elérhető részletes feltételekben olvashatsz.

    2021. január 1-től érvényes részletes feltételek

    Milyen esetben előnyös a kiterjesztett garancia?

    A kiterjesztett garancia a magasabb vételárú, a kétéves garancián túl is rendszeresen használatban lévő termékek esetében kifizetődő.

    Hogyan vehetem igénybe a kiterjesztett garanciát?

    A kiterjesztett garancia minden, a szolgáltatás által lefedett termékre igénybe vehető, az opció pedig mindig a termék kosárba helyezését követően jelenik meg.
    A kiterjesztett garancia kiválasztása a kosárban az Alza.hu oldalon
    Vásárlás megkezdése

    Gyakran ismételt kérdések


    • A szolgáltatás kiterjed a mechanikai károkra is?

      A kiterjesztett garancia a gyártási hibákra érvényes, akárcsak a törvényes garancia. A mechanikai sérülések nem tartoznak ide.

    • ÁFA-fizetőként ki kell fizetnem az ÁFA-t, mint például a gépjármű-biztosítás esetében?

      Igen, amennyiben az ügy javítással kerül megoldásra. Mint Áfa-fizető, köteles vagy a javítás költségei után ÁFA-t fizetni (ugyanez vonatkozik a szervizközpont által egy másik termékre történő cserére is). Mint más esetekben is, úgy lehetőséged van az ÁFA visszaigénylésére az államtól.

    • Mennyi ideig tarthat a biztosítási kárigény rendezése?

      Igyekszünk minden ügyet a termék átadásától számított 45 napon belül rendezni. Az esetek túlnyomó többségében ezt a határidőt be is tudjuk tartani. A kárrendezés törvényes határideje azonban legfeljebb 90 nap, ez a biztosítási szerződésben is feltüntetésre kerül.

    • Kölcsönvehetek cserekészüléket a javítás idejére?

      Jelenleg a kiterjesztett jótállási szolgáltatás részeként a kárrendezési időszakra nem áll módunkban cserekészüléket biztosítani.

    • Hogyan kell a nagyméretű háztartási gépekre vonatkozóan kárigényt benyújtani?

      Amennyiben a készülék meghibásodik, első lépésként vedd fel a kapcsolatot az Alza.hu-val (tel.: +36 1 701 1111, e-mail: [email protected]) és jelentsd be a kárt. Ismertesd a kár okát, mértékét és jellegét. Add meg a vásárlást igazoló bizonylat adatait is, melyből kiderül, hogy mikor és hogyan lett megkötve a biztosítás.

      Ezt követően egy hivatalos szerviztechnikus látogat el otthonodba. Ha a javítás költsége nem haladja meg a termék vételárának 70%-át, akkor javíttasd meg a készüléket. Ezután küldd el nekünk e-mailben a javítást igazoló számlát és mi visszatérítjük számodra a javítás költségét a regisztrációnál megadott bankszámlára. Amennyiben a javítás költsége meghaladja a készülék vételárának 70%-át (nem visszatérítendő javítás), vagy a szolgáltatás nem elérhető, akkor vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati munkatársunkkal a +36 1 701 1111 telefonszámon és küldd vissza a készüléket egy kísérőlevéllel együtt a következő címre: Alza.hu, 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58.

    Az Ön adatainak védelme fontos számunkra

    Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.

    További információ
    Értem Részletes beállítások Elutasít mindent
    P-DC1-WEB20